news08.net/ads.txt

תושב רמלה (מטופל) תקף אחות במרכז הרפואי בלינסון – ונעצר

שוטרי תחנת המשטרה בפ”ת הוזעקו לפני זמן קצר למרכז הרפואי בלינסון עם קבלת דיווח על מטופל שהחל להתפרע ולתקוף אחות שעובדת במקום.

החשוד, תושב רמלה בן 33 תקף גם את השוטרים שהוזעקו למקום ואף איים על רופאים ששהו במחלקה. לוחמי יס”מ שהגיעו למקום עצרו את החשוד ובתום חקירתו ובהתאם לחומר הראיות בתיק יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו.

ככל שידוע לחדשות 08, מדובר במטופל בשנות 30 לחייו ששהה בהתאוששות. המטופל קם ממיטתו, ניגש לתחנת האחיות והחל להשתולל, לקלל את הצוות לאיים ולזרוק קלסרים. אנשי בטחון הוזעקו למקום. לצורך השתלטות על המטופל היה צורך במספר אנשי צוות ומשטרה. המטופל הועבר למחלקה והמשיך להתפרע, לקלל, לאיים ולהתגרות. ואף תקף פיזית שוטר. לאחר החלטה רפואית שניתן לשחררו, נלקח למעצר.

מבילינסון נמסר: “זהו מקום עבודה של אלפי אנשי צוות רפואי שעושים עבודת קודש, ובכל מקרה מסוג זה נגלה אפס סובלנות לאלימות. לא נאפשר מצב בו אנשי הצוות הרפואי ירגישו חוסר בטחון ומאוימים ע”י מטופלים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן