news08.net/ads.txt

תושב רמלה נעצר בחשד לרצח חוסאם מוסראתי מלוד – כשניסה לצאת מהארץ

במסגרת חקירת רצח חוסאם מוסראתי שאירע בשמונה באוגוסט ברחוב החלוץ בלוד, נעצר לפני שעות ספורות חשוד, בן 25 מרמלה במעורבות באירוע בעת שניסה לצאת מהארץ. בשעות הקרובות יובא החשוד בפני שופט לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

כזכור, הרצח שזעזע אתמול בערב בלוד, היה כך נראה רק עניין של זמן. חוסאם מוסראתי, צעיר מקומי, רק בן 23, נפגע מירי שבוצע מרכב חולף ברחוב החלוץ בעיר, בשעות הערב המוקדמות. הוא נורה מטווח קצר ומותו נקבע במקום על ידי גורמי הרפואה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום אולם גם להם, לא באמת היה מה לעשות אלא להפנים כי הפשיעה בחברה הערבית רחוקה מלהסתיים.

זמן קצר לאחר הגעתו לזירה, סיפר פראמדיק מד”א בר כהן כי “הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי”.

מחקירה ראשונית עלה כי הקורבן הינו אדם המוכר למשטרה, והוא חוסל ככל הנראה על רקע סכסוך עם משפחה יריבה. תושבים בשכונה סיפרו כי “גם אמא שלו נרצחה לפני 6 שנים בגני יער, רק לפני שלושה חודשים אבא שלו נפטר ממחלה. זה הסיפור של המשפחה הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן