news08.net/ads.txt

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 10-16.9.21 | עוזי הכוהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 10/09/21 ועד – 16/09/21

טלה: המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצדכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין קיפאון לניצחון או בין עיוורון לפיקחון. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. המוטיב המרכזי השבוע יהיה קשור בתחילתו של מסלול חדש אשר נפתח בעבורכם. אין זה משנה אם מדובר בעבודה, זוגיות, מגורים, קריירה או לימודים, הכיוון נראה חיובי ומבטיח. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. זוגיות: הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. צום קל וגמר חתימה טובה שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

🛑🛑🛑

שור: שבוע חיובי בפתח. לאחרונה אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות, הן בעבודה והן מחוצה לה. ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם ליטול יוזמה ולהוביל מהלכים של חיבור ועשייה משותפת. התיקון השבועי: האמינו בעצמכם וביכולות שלכם, אתם מסוגלים. צום קל וגמר חתימה טובה שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז”ל אמור מעט ועשה הרבה.

🛑🛑🛑

תאומים: בשבוע זה יש להתנהל בזהירות. חוסר יציבות רגשית וחומרית יוצרים בשבוע ירידה באנרגיות ופגיעה בדימוי ובערך העצמי. התמודדות עם נפילה רגשית כמו למשל: דיכאון או ירידה חדה באנרגיות מצרכים עזרה מבחוץ. כמו כן השבוע יש להיזהר מניפילות ומחבלות. באופן כללי: שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים שקרו הסירו מעליכם גורמים שונים שהגבילו ועיכבו את צמיחתכם ולמעשה הדברים קרו לטובה. אין זה משנה באם מדובר בשינויים הקשורים לעבודה, מיצוי עצמי או שינויים הקשורים למצב הזוגי, יהיה עליכם להקפיד ולמצוא בשינויים אלו את התרומה החיובית לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על ליבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ובשם ה’ תעשו ותצליחו. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם הילינג או טיפול אנרגטי אחר והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד על “כוחה של החשיבה החיובית” וכיצד ניתן לסגל אותה בתוך בחייכם. (חפשו בגוגל “חשיבה חיובית”) יום הכיפורים: עובר יחסית בסדר לקראת סוף הצום צפויים קצת קשיים לא משהו שלא תוכלו להתמודד איתו. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אתם באמת רוצים לרכוש חוכמה, לא תוכלו לחכות עד שתפגשו בה באופן מקרי. עליכם לצאת ולחפש אותה באופן מעשי. יותר חוכמה משמעותה יותר חיים, יותר הנאה ויותר משמעות. החוכמה היא הערך הנעלה ביותר, כפי שאמר שלמה המלך: “אם תחפשנה ככסף וכמטמונים תבקשנה, אז תבין”. . . .

🛑🛑🛑

סרטן: שבוע חיובי בפתח. זהו שבוע נפלא לחלום ולקוות, זהו שבוע טוב לרקום חלום שב”ה עוד יתגשם, זהו שבוע טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. הן בבית והן בעבודה: ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: זמן טוב לעשייה שב”ה תביא עמה גם תגמול כלכלי. שכר או תגמול בגין עייפות פיזית ונפשית עומד ב”ה להגיע. זהו שבוע מבורך לקדם כול רעיון או פעולה שחשובים לכם. לדורשי העבודה: זהו שבוע חיובי שמביאי עמו בשורות טובות. לעצמיים: הצלחה והכרה שאתם זוכים לה כעת, היא תוצאה של עשייה ועבודה קשה והם אלו שמעידים על כך שאתם הכיוון הנכון – המשיכו כך. כספים: שיפור, הקלה שעוזרים לכם בעת הזו להתחבר מחדש לבטחון בעצמכם. זוגיות: רצון עז לחיבוק כמיהה לאהבה, לאינטימיות ולהתרגשות… כול אלה אינם באים על סיפוקם בחייכם הזוגיים וחבל. לאחרונה יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם, שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. נכונות להקשבה ורצון לגשר על פערים, יאפשרו לכם להתגבר על הריחוק שנוצר ולקבל את החיבוק, האהבה והאינטימיות הזוגית שלה אתם זקוקים. לרווקים: שבוע נפלא לחוות, לצאת, לראות ולהראות. טיול או חופשה נראים באופק. . יום הכיפורים: סה”כ עובר בסדר אך חשוב לציין שמוטב לנוח ולהימנע ממאמץ פיזי מיותר משום שלקראת הסוף ניתן לראות חולשה וקושי להתרכז. צום קל, גמר חתימה טובה שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק.

🛑🛑🛑

אריה: נכונות לקבלת עזרה יכולה לקצר בעבורכם תהליכים. שבוע מאתגר ופתח. המהות של שבוע זה היא מהות חומרית ויש חשש או חוסר יציבות חומרית/כלכלית שיוצר מועקה, פחד עוני, וחולשה נפשית. החלטות ובחירות שקיבלתם על עצמכם לאחרונה מכבידות ומעיקות על לבכם. ניתן לומר שלאחר מחשבה נוספת אתם חוששים שמא לא בחרתם נכון ושאולי היה עדיף לכם אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם זקוקים לשיחת הכוונה ולייעוץ אשר יוכלו לסייע בידכם להבין ולסדר את הראש. חפשו חבר קרוב, אח, אב או איש מקצוע שיש בכוחו ללמד אתכם איך ניתן לעשות מלימון… לימונדה. בעבודה: אתם חשים שהתגמול הכספי שאתם מקבלים אינו עולה בקנה אחד עם המקצועיות שלכם. ההרגשה שמגיע לכם יותר איננה נותנת לכם מנוח. הקלפים מצביעים על כך ששינוי חיובי בתחום זה צפוי בקרוב. סכום כסף לא מתוכנן הגיע לידיכם ממש משמים והדבר מאפשר לכם לנשום מעט. בבית: יש מי שזקוק לכם. מדובר בעיקר בבני הנוער והילדים. שוחחו עמם ונסו להיות שם בשבילם. הידיעה שאתם אוהבים אותם ותמיד לצידם, תאפשר להם להפיג את הבלבול שקיים כרגע בעולמם. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי שמשולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם, להקל אל כאב ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. התיקון השבועי: הקשיבו ללבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב באמת יודע. יום הכיפורים: עבור בצורה מניחה את הדעת וללא קושי מיוחד. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

🛑🛑🛑

בתולה: צורך בקבלת החלטה מצריך מכם לנהוג בנחישות ובאסרטיביות כמו כן עליכם להימנע מסחבת ומפעולות שמעכבות את התקדמותכם. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החגי תשרי כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. יום הכיפורים: אווירת החג חשובה לכם. הצום עובר סך הכול בסדר- קושי קל לקראת הסיום לא ביג דיל. יום הולדת שמח לחוגגים, צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו ביטחון? תשובה: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה! ביטחון הוא האמונה שהקב”ה פועל רק לטובתו של הנברא, וניתן לסמוך עליו שכל מה שיקרה לאדם, אינו אלא לטובתו, אף אם כלפי חוץ נראה כאילו עוברים עליו מאורעות רעים.

🛑🛑🛑

מאזניים: דבר מה שאתם מחכים לו, מתעכב מלהגיע. ועליכם להיעזר בעוד קצת סבלנות. הדברים להם אתם מחכים יקרו ב”ה רק במועד מאוחר יותר – בעוד כחודש. המצב הרגשי בו אתם מצויים גורם לכם בשבוע זה להסתגר ולהתכנס בתוך עצמכם. המון מחשבות ולבטים יוצרים בלבול וחוסר ודאות שמקשים עליכם להתנהל. החששות והדאגות הן על רקע של משבר או חולשה כלכלית אך יש גם חששות על רקע זוגי והעדר בטחון רגשי ונושאים אלו שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף ובביטחון רגשי ומערכות יחסים מערערים את שיווי משקלכם הרגשי. כעסים שאתם שומרים בלבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הבחירה שלכם להיצמד לחשיבה מקבעת, לכעסים ישנים או לדפוס התנהגות שלא טוב לכם, יכולה להיות בעוכרכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לינטור ולשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בלבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: בלבכם יש געגוע לזמנים אחרים וטובים יותר, זמנים בהם חשתם אהובים וידעתם לאהוב. תחושה זו מעידה כי הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, גם כאן ניתן לראות שהדברים מתעכבים בגלל חוסר הסכמה כספית. נכונותכם להגמיש את עמדתכם יכולה להקל על שחרורכם. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. יום הכיפורים: סערת רגשות והליך אישי שאתם חווים משפיע על האופן שבו הצום יעבור. תתיכן חוסר נוחות שתבוא לידי כתחושת בבחילה. סחרחורת או ובתחושה של בטן רגיזה ב”ה תעשו ותצליחו. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הרמוניה בעולם הפנימי משמעותה היכולת לשלוט במחשבותינו. הרמוניה בעולם הפנימי תיצור שפע ואופטימיות. שפע פנימי יצור שפע בעולם החיצוני.

🛑🛑🛑

עקרב: התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. יום הכיפורים: עובר עליכם בצורה נוחה יחסית. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

🛑🛑🛑

קשת: השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק ב”ה יצא לאור. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. טיפ לשבוע טוב יותר: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר. . יום הכיפורים: האווירה קצת קשה לכם ויתכן שמשך הצום לא יהיה קל בעבורכם. מומלץ להימנע מאמץ פיזי שאין בו צורך. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של “נכון” מול “לא נכון” ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

🛑🛑🛑

גדי: פוטנציאל להתחלות חדשות בעיקר התחלות בעלות רקע מקצועי/תעסוקתי כמו למשל: התחלה של עבודה חדשה או התחלה של רעיון עסקי חדש אך התחלות חדשות על קרע אישי או רומנטי גם הן באות בחשבון. המהות של השבוע של זה מדבר על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך. באופן ככלי: בני מזל גדי ניצבים השבוע בפני אפשרויות חדשות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת למען עצמם. עשייה זו יכולה להעלות את הערך העצמי ולשפר את הדימוי שלכם בעיניי עצמכם ובעיניי האחרים. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות וכריזמה הם סם העשייה. כמו כן חשוב לזכור שהזדמנויות אלו ניתנות לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתם, תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: מהלכים שקורים המקום העבודה, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. זוגיות: הזוגיות שלכם משעממעת והיא איננה ממלאת אתכם כבעבר. השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת האינטימיות ותשוקה בקשר הקיים, היא המפתח לשיקום ועידוד הזוגיות. טיול או חופשה עולים על הפרק והדבר מומלץ בחום. כמו כן נצלו את לופשת סוף השהוע ות חגי תשרי שמחת לחיזוק ולהתחברות אל שמחה. . יום הכיפורים: קצת קשה לכם עם חשבון הנפש שלכם אך עדיין הצום סביר בהחלט ועובר ללא תקלות. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לכל אדם יש בעיות, המפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב, היא ללמוד להכיר את ההבדל בין “לקבל החלטות” לבין “להיסחף” לאן שהחיים מובילים אתכם.

🛑🛑🛑

דלי: קושי להתחבר אל שמחת חיים אמיתית, משיט על רבים מכם בשבוע זה מצב רוח שלילי. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם לוקים באחד ואפילו יותר מששת הפחדים שברא אלוהים. (פחד עוני, פחד מביקורת, פחד מאובדן האהבה, פחד חולי, פחד זקנה ופחד מוות) אתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים . זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם זקוקה לחיזוק וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר, יתכן שתנוחות שונות במעשה האהבה יחזירו לכם את החיוניות שאבדה… טיפ לשבוע טוב יותר: הקדישו מעט זמן ללמוד “מה דעתה של היהדות על מידת הכעס”. (חפשו מידע בגוגל). יום הכיפורים: אין לכם חשק לכל הבלגן הזה. אם גישה שכזו, יהיה לכם קשה לעבור האת הצום. שנו את גישתכם ותראו שהדברים יראו אחרת. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז”ל מלמדים אותנו שמילים יכולות לבנות ומילים יכולות להרוס. אפילו בתורה, אלוקים נזהר לא להשתמש בשפה שלילית. בתיאור תחושת בדידותו של אדם לפני בריאתה של חוה, אלוקים היה יכול לומר: “רע לאדם להיות לבד.” אבל במקום זה הוא אומר, “לא טוב, היות האדם לבדו”.

🛑🛑🛑

דגים: השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דגים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. יום הכיפורים: עובר ברגשות מעורבים. קושי בצום בעיקר לבנות מזל תאומים אך גם הגברים יחושו מועקה מסוימת לקראת הסוף. צום קל, גמר חתימה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: “אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!” המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.
יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.
שאו ברכה ואלוהים אתכם!!
בענווה, בשלווה ובעין טובה
עוזי הכוהן
052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן