מזל אריה: “הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי”

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – מזל אריה

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות (כמו למשל:  תלבטות בין שני אפקי השקעה, התלבטות בין שני מקומות עבודה, שתי נשים, או התלבטות בין שני מקומות מגורים או בין שני מחזרים) יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר/כסף עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מראים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמיתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: חוסר יציבות רגישי שנובע מחוסר של ביטחון כלכלי משרה עליכם אווירה לא נעימה. השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם.

טיפ לשבוע טוב יותר: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !! . שנה טובה, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התורה מלמדת אותנו, עד כמה חשוב להשתדל ולהימנע מלהיקלע לכל מריבה או ויכוח, ובוודאי כאשר מדובר בויכוח שמנהלים אנשים אחרים, בנושאים שאינם נוגעים לנו.

לעמוד הראשי – תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 23/09/22 ועד  29/09/22 – לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן