news08.net/ads.txt

תחזית שבועית של עוזי הכוהן על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט (לשבוע שעד ה-3.3.22)

תחזית שבועית של עוזי הכוהן על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט (לשבוע שעד ה-3.3.22)

טלה:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פירגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע את הכסף, את הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע כדי לעניק לזוגיות שלכם קצת יותר משמעות. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

שור:

בשבוע זה מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח ולחץ נפשי (Stress). צורך בקבלת עזרה בעיקר עזרה בעלת גוון חומרי כמו למשל: קבלת הלוואה או סיוע שווה ערך לכסף. אבל גם מקומה של עזרה נפשית או רגשית איננו נפקד ורבים מכם צריכים לשקול ברצינות קבלת עזרה רוחנית כזו או אחרת. באופן כללי: השגרה שנוצרה בחייכם, אינה מייצרת או מספקת לכם את האושר שיספק את רצונכם. כדי לדעת שדווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית. אלא, לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. וכאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי ועל ידי זה, נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו אנטמיות, תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. הציטוט השבועי: “כשאנחנו מביעים תודה , לעולם אסור לנו לשכוח שההערכה הגבוהה ביותר היא לא להשמיע מילים, אלא לחיות על פיהן”- ג’ון קנדי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

תאומים:

רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב ללבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: זהו שבוע די לחוץ. הפגנת יכולותיכם המקצועיות תאפשר לכם לשפר את הדימוי העצמי שלכם. זהו זמן טוב ליצור דברים חדשים ולתחזק דברים קימים. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה ממשי כמו בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. למחפשי העבודה: ליטוש של קורות החיים שלכם עשוי להוביל למפנה הדרוש תוך זמן קצר. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. התיקון השבועי: להלחם בעצלות ובעצלנות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אל תאפשרו למחשבות שלכם לכבות, זכרו – ככל שהמנוע שלכם כבוי זמן רב יותר, כך יקשה עליכם להתניעו מחדש ומשמעות הדבר – רגעי חיים יקרים חומקים להם ואובדים.

סרטן:

בלבול רגשי מקשה על ההתנהלות שלכם. משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שבשבוע זה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על הפנים שלכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם למרות הכול לדבוק באמונתכם, להתמיד בחשיבה חיובית ולהיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. באופן כללי: מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא גם דרך הזום, יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. בעת הזו של סגר, נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים רגשיים, חלה ירידה ושחיקה בזוגיות שהובילה לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. צאו לטיול רגלי משותף ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. האתגר השבועי: להתמודד אל מול הפחד. הפחד מזיק רק כאשר אתם בורחים ממנו במקום להתייצב מולו. התגברות על הפחד, ועשיית הדבר הנכון, הם ההנאה האמיתית !! שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ”ד, ט”ז), “כי שבע ייפול צדיק וקם”. ההגדרה של “צדיק” אינה ‘מי שאינו טועה לעולם’, אלא – דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

אריה:

היכולת שלכם לעמוד אל מול פיתוי כזה או אחר תיבחן בשבוע זה. בספר בראשית (פרק ד’ פסוק 7) כתוב: “לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ.” המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי מעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד “ולמכור” את נשמתכם לשטן. הקלף השבועי מלמד שהיכולת שלכם להתמודד אל מול התמכרות שאתם לוקים בה בכוחות עצמכם אינה באה לידי ביטוי ולכן, כדי לכם לשקול בחיוב פנייה לעזרה של גורם חיצוני שיש בכוחו להחזיר לידכם את השליטה על חייכם. בעבודה: השבוע יש להתנהל בזהירות. מהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם גורמים לחוסר שקט ועשויים להסב לכם נזק. מעורבות רגשית שמתנהלת במקום עבודה איננה נכונה והיא זו שיוצרת את הקושי היומיומי שאתו אתם מתמודדים בחייכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים לכן שננו לעצמכם, מוות וחיים ביד הלשון. הקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה זהירה, להימנע מחיפזון אשר יכול להוביל לקבלת ההחלטות הלא נכונות. זכרו! החיפזון מהשטן. חתימה על חוזים ועל הסכמים רצוי לדחות לשבוע הבא. בריאות: בשבוע זה מערכת החיסון שלכם איננה במיטבה לכן הקפידו להישמר ואל תזלזלו בהנחיות הקורונה. טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. כמו כן קריאת מזמור צא’ בספר תהלים, יש בכוחו לספק בטחון והגנה מפני מזיקים שונים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: “אל תבהל את פיך” כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

בתולה:

תקופה טובה בפתח.. המהות של תקופה זו מלמד שלבני מזל בתולה יש כעת חלון הזדמנויות חיובי בתחום העבודה או הקרירה וחשוב לנצל אותו בתבונה כדי לתכנן תוכניות חדשות לעתיד לבוא. בעיקר תוכניות שקשורות בחומר, כסף וביטחון כלכלי. תקופה טובה לעצמאים שבינכם זמן טוב לקדם רעיונות עסקיים או להוציא אל האור תוכניות שיש ביכולתם להשפיע לחיוב על הכיס שלכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- מיד אחרי החגים יש התפתחות חיוביות נצלו את התקופה הקרובה להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. באופן כללי: קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. מפגש עם דמות סמכותית מותיר בכם רשום טוב ופתח לכם את קו המחשבה לכיוונים חדשים. טיול או חופשה עולים על הפרק וגם חו”ל נלקח בחשבון. שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

מאזניים:

שיפור ניכר בתחושה האישית, שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. נכונות מצידכם לקבל עזרה או סיוע ממקור חיצוני, עשויים לחולל בעבורם את המפנה והשינוי בין כישלון לבין ניצחון או בין עיוורון לבין פיקחון. לכן היו נכונים לקבל עזרה ממקור חיצוני כמו למשל: נכונות לפנות לעזרת מומחה, או הסכמה לקבל עצה, עזרה או סיוע מיועצים חיצוניים שביכולתם לסייע לכם. שמירה על ראש פתוח וההבנה שאתם לא יודעים את הכול ושזה בסדר גמור להיעזר בחוכמתם של אחרים, תאפשר לכם להיפתח לקבלת סיוע ולמידה ממקום נקי וזך שממנו יתחיל השינוי. לאלו מכם שעוסקים ביצירה ובאמנות על גווניה השונים, זהו שבוע טוב ומבורך להוציא אל האור את עבודתכם. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. סיעור מוחות: שאלה למחשבה – בשגרת היומיום שלכם, אתם נוטים לעשות דברים שאתם מאמינים בהם או דברים שאתם מסתפקים בהם? שבוע דבש והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית:היופי הוא בעיני המתבונן. הדרך בה אנו בוחרים לראות את הזולת נתונה לחלוטין לשליטתנו. אם נבחר להתמקד בחסרונותיו של מישהו, קרוב לוודאי שלא נחבב אותו. אולם, ככל שנתאמץ להתמקד במעלותיו, כך תגדל אהבתנו אליו ותעמיק.

עקרב:

יש לכם תחושה טובה לגבי תהליכים אותם אתם עוברים כעת וניתן לומר שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר. תחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם אך יחד עם זאת עליכם להקפיד ולהיזהר מתמימות יתר ונאיביות שעשויים לפגוע ולעכב אתכם מלממש את תוכניותיכם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם בתוך הארגון בו אתם עובדים או מחוצה לו במקום חדש ואכן זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. נושאים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. . התיקון השבועי: הקשיבו ללבכם, הוא יודע את התשובה. היעזרו במצפונכם על מנת שתוכלו לבחור נכון. בחירה נכונה יכולה להתבצע רק כשהראש מבין והלב יודע. שבוע טוב והשם עמכם!!

הכוונה רוחנית: לאהוב פירושו להסתכן שלא להיות נאהב. לקוות פירושו להסתכן באכזבה אבל אנחנו חייבים להסתכן. ומשום שהסיכון הגדול ביותר בחיים הוא – לא לסכן דבר, האדם שאינו מסכן כלום, אינו עושה כלום ,אינו רואה כלום, אין לו כלום, והוא לא-כלום. הוא אינו יכול ללמוד, להרגיש, להשתנות, לגדול, לאהוב ולחיות (אלמוני).

קשת:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני נהיגה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל קשת יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב”ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. לנוסעים לנפוש בחול: צפויים ב”ה חוויות טובות, לנופשים בארץ גם. טיפול/קנייה/מכירה של כלי רכב עולה על הפרק. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

גדי:

השבוע יתכן ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד כזה או אחר. זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם יאלצו להתמודד אל מול רגעים לא קלים. באופן כללי יש תחושה שאתם כבולים למקום עבודה, לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו את “אסורים”, כלואים או כבולים למקום שלא טוב לכם או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. בעבודה: שאלות של אמון ויושר עולות על הפרק, הקלפים מצביעים על כך שתהליכים ואירועים שמתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. לכן השבוע יהיה עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. על פניו ניתן לומר שבשבוע זה הזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים. לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר. בריאות: בשבוע זה יש לשמור על בריאותכם היטב חשיבה שלילית היא זו שמרעילה אתכם ואתם חייבים ללממוד איך יש בכוחכם להתגונן מפני פגעי החשיבה השלילית רק כך, באמצעות חשיבה נכונה” תצליחו ב”ה לחזק את המערכת החיסונית שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין ‘לא אבדה תקוותנו’. ה’ יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!

דלי:

חוסר זהירות עשוי להוביל לכך שבשבוע זה, תאבדו הישג כזה או אחר. הימנעות מחרדות חסרות בסיס שקשורות בעיקר לעבודה ופרנסה והיצמדות לאמונה בשם ועקרונותיכם יעזרו לכם להגן ולשמור שזה לא יקרה. חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל דלי חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו את הישגיכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בלבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. הקלף השבועי מלמד שיש לכם המון מה להפסיד במידה לא תדעו כיצד לשמר את מה שאלוהים שלח לכם..לא חבל?. למתחתנים: ראשית המון מזל וברכה אך חשוב לזכור שביהדות אין זה חוכמה להתחתן, החוכמה האמיתית, זה לדעת איך להיות נשוי. במילים יותר פשוטות דעו שזה לא חוכמה להקים את הבית החוכמה היא לדעת איך לשמר, לחזק ולטפח אותו…! הקלף השבועי מעיד שעדיין אין לכם את כול הכלים הדרושים כדי להצליח במשימה ולכן אל תתבישו לרכוש את כול הכלים שיאפשרו לילדים העתידיים שלכם לחיות ב”ה בבית בריא שניצב לעדי עד. (לכו ללמוד על זוגיות..) לרווקים: שבוע חיובי בפתח ומפגש מעניין יכול ליצור קרקע פורייה לשיתוף זוגי. חשוב מאוד לא לתת לפחדים עתיקים לנהל אתכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

דגים:

המהות של השבוע מלמדת על צורך במציאה של יעדים חדשים שתוכלו לכבוש. קלף שני המטות מלמד שהגעתם בהצלחה לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, ולשאול את עצמכם לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. עוד מוסיף הקלף ומלמד שעכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת ומתוך הבנה. שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו”ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים – הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות: זוגיות סדוקה גורמת למערכת היחסים שלכם לגמגם ורבים מכם אינם חשים בנוח בזוגיות שבניתם לעצמכם. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות! ואסור לכם להסכים ולחיות באווירה שכזו. פעולה נחושה שבאה באמת מהלב עשויה לשפר את המצב והשבוע יש לכם הזדמנות לעשות זאת ולברר איפה אתם באמת עומדים. טיול או חופשה נשקלים וגם חו”ל נלקח בחשבון. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

▪️▪️▪️

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

ןבְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

“מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

0523646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן