news08.net/ads.txt

זה הזמן לתחזית השנתית לשנת תשפ”ב – לכל המזלות | אל תפספסו

אחרי שפתחנו את השנה החדשה, זה בדיוק הזמן לדעת מה מצפה לנו. גייסנו את עוזי הכוהן לתת לכל המזלות תחזית שנתית לשנת תשפ”ב על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט. ושתהיה שנה באמת טובה – לכולנו!

מזל טלה:

קלף הטארוט שמייצג את בני מזל טלה לשנת תש”פב הוא קלף האוהבים. הקלף מזמין את בני מזל טלה בשנה זו לבחור באפשרות הנכונה ביותר בעבורם כלומר לבחור באפשרות שתעשה להם את טוב ביותר הן אישי והן כללי. לאחר שתבחרו, ממליץ לכם הקלף השנתי להרשות לעצמכם לעצמכם להתגבר על מיכשולים פנימיים ולאהוב ללא תנאים את מה שהגורל מזמן לפתחם. במידה ומתעורר קושי בתהליך הבחירה, ממליץ הקלף השנתי לבחור באופן הגיוני ולא באופן רגשי. בנוסף מעיד הקלף כי המהות של שנה זו תעסוק גם בקירבה ואינטימיות ו/או במשיכה מינית חזקה בין שני אנשים לכן הקלף יכול להצביע ולסמל על רומן, על אהבה טובה הרמוניה וזרימה בכול מה שקשור ליחסים של בינו לבינה. טיפ לשנה טובה יותר: לדעת לקחת מעת לעת  פסק זמן … פסק זמן מדאגות, פסק זמן מחששות פסק זמן ופחדים פסק זמן מעבודה וממרוץ החיים. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל שור: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל שור לשנת תשפ”ב הוא קלף התלוי. הקלף מזמין את בני מזל שור בשנה זו לוותר מתוך בחירה. כמו למשל ויתור חומרי למען משהו רוחני או ויתור עצמי למען אנשים אחרים. הוויתור יאפשר לבני מזל שור לזכות ברווח משמעותי יותר וחשוב יותר. בני מזל שור מוזמנים לגלות בשנה הזו שיש גם דרך אחרת שבה יוכלו להשיג את מבוקשם. בנוסף ממליץ הקלף השנתי לשוורים ללמוד כיצד בעת הצורך לשנות את גישתם כך שתתאים למצב איתו הם מתמודדים. בנסף שנת תשפ”ב היא שנה של האטה לצורך סידור המחשבות והגעה להארות בתחומי החיים השונים. טיפ לשנה טובה יותר: להיפרד מביקורת. שנמה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל תאומים: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל תאומים לשנת תשפ”ב הוא קלף הקיסר. הקלף מזמין את בני מזל תאומים להתחבר בשנה זו אל החלק הסמכותי שקיים בהם, להתחבר אל התמדה ואל משמעת עצמית שתאפשר להם להשיג את מבוקשם. בנוסף ממליץ הקלף לפעול באסרטיביות ובהחלטיות בכול נושא או עניין שעולה בשנה זו על פרק. יחד עם זאת הקלף מבקש לוותר על נוקשות ועל עקשנות והוא ממליץ לנסות ולסגל ולפתח גמישו מחשבתית וחשיבה יצירתית. זו שנה בעלת היבטים חומריים שתלויים בעבודה קשה ולעיתים היו כרוכים בביקורת עצמית. טיפ לשנה טובה יותר: בשנה זו מומלץ לבני מזל תאומים להתחבר אל הטבע.. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל סרטן: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל סרטן לשנת תשפ”ב הוא קלף מלכת המטבעות. הקלף השנתי ממליץ לבני מזל סרטן להתחבר בשנה זו אל המציאות ולפעול כששתי הרגליהם נמצאות על הקרקע המציאות. התמדה ויציבות יאפשרו לבני מזל סרטן להגיע לשפע כלכלי ולהרגשת ביטחון כלכלי שהם כול כך רוצים. המהות של השנה היא מהות חומרית ואימוץ של גישה פרקטית ומעשית תאפשר לכם להינות מהנאות החיים הפשוטים מתוך מקום שמעיד שהזורעים בדמעה ברינה יקצורו. תשפ”ב היא שנה חיובית במהותה ונושאים שקשורים בתזונה נכונה, אסתתיקה, נוי וניהול של אורח חיים בריא עולים בשנה זו על פרק. טיפ לשנה טובה יותר: להיפרד ממעגלים ישנים… שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל אריה: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל אריה לשנת תשפ”ב הוא קלף שבע המטות. הקלף מזמין את בני מזל אריה להתחבר בשנה זו לאומץ לב, להתחבר לאמונה ולמיומניות שלהם וזאת על מנת שיוכלו להתמודד בהצלחה ובחוכמה עם כל האתגרים  והמכשולים שמצפים לכם בשנה זו. הדגש בשנה זו מופנה בעיקר כלפי העבודה והקרירה ובתחומים אלו יש להשקיע מאמצים רבים שב”ה יובילו לתוצאות חיוביות. זו היא שנת עשייה ופעלתנות ודינמיות יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם. שנה טובה לכול העוסקים בהדרכה או לכול אלו שעומדים מול קהל כגון מלמדים, מרצים ומדרכים. היכולת להשפיע ולסחוף אחרים תאפשר לכם להתבלט ולקדם את עצמכם אח יחד עם זאת אתם חשופים בשנה זו לעין הרע ולכן גם קצת צינעות וענווה  ישרתו אתכם. טיפ לשנה טובה יותר: לגלות סבלנות ולא לשכוח שהחיפזון מן השטן. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל בתולה: קלף הטארוט שמייצג את בני מזל בתולה לשנת תשפ”ב הוא קלף שבע המטבעות. הקלף מזמין את בני מזל בתולה להשלים בשנה זו עם המצב הקיים ולהתפכח מציפיות גבוהות מדי וללמוד ולקבל ולהיות מרוצה ממה שיש. התפכחות שכזו תאפשר לבני מזל בתולה להשלים עם מצבם האמיתי ולהמשיך את עשייתם ואת השקעתם עם ציפיות שתואמות את המציאות הקיימת. המהות של השנה היא מהות כספית/כלכלית ובתחומים אלו יש בשנה זו מעט דישדוש וחוסר בהירות שגורמים לאכזבה וזאת למרות שיש גם הישגים אך הם למטה מהמצופה. היכולת להתמקד במה שיש ולא במה שאין תאפשר לכם להתנהל ממקום שבו את צועדים קדימה מתוך תקווה ואמונה. טיפ לשנה טובה יותר: לאפשר לראש להוביל.. כלומר: להימנע מרגשנות יתר ולהיצמד למחשבות מציאותיות. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל מאזניים: הקלף השנתי שמייצג את בני מזל מאזניים לשנת תשפ”ב הוא קלף אביר הגביעים. הקלף השנתי מזמין את בני מזל מאזניים להקשיב בשנה זו ללבם ולתת מקום לשאיפות הרגשיות והרוחניות שלהם. זו שנה טובה ליצירת מערכת רגשית/ רומנטית, זו שנה חיובית למחפשים אהבה וזוגיות. המהות של שנה זו היא מהות רגשית שמדברת על אהבה וחיבור רגשי שיש בכוחם ליצר שיתופי פעולה חיוביים הן בתחום העיסקי והן בתחום הרומנטי. תשפ”ב היא שנה חיובית שתאפשר לבני מזל מאזניים להביא לידי ביטוי את היכולות שלהם בתחומי החיים השונים. זו שנה נהדרת למפגשים חברתיים, ללמידה ולהתפתחות רוחנית ואישית כאחד. זו שנה חיובית, שנה של התקדמות והדגש בה יושם על הבית ועל המשפחה. טיפ לשנה טובה יותר: להקשיב לקול הפנימי שקיים בכם ולפעול לפי צו לבכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל עקרב: הקלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל עקרב לשנת תשפ”ב הוא קלף אס הגביעים. הקלף השנתי מזמין את בני מזל עקרב לזרום מבחינה רגשית. זו היא שנה טובה ליצירת מערכות יחסים חדשות שיהיו מאופיינות בהרבה אהבה ובקשר רגשי, נפשי ורוחני טוב. זו שנה טובה להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. בשנה זו העקרבים מוזמנים להתחבר אל החלק הרגשי והאינטואיטיבי שקיים בתוכם חיבור שכזה יאפשר לכם להגשים את שאיפותיכם הן בתחום הרגשי והן התחום המקצועי. זו שנה נהדרת ללימודים ולעבודה רוחנית. לעוסקים בתחום הרוח, צפויה בעזרת השם התקדמות חיובית לעוסקים באומנות וביצירה זו שנה טובה להוציא את עבודתכם אל האור. בנושאים שאינם קשורים לרגש ממליץ לכם הקלף השנתי לפעול מתוך הרגש ואז ב”ב הדברים יעלו יפה. טיפ לשנה טובה יותר: לבקש סליחה. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל קשת: קלף הטארוט השנתי שמייצג את בני מזל קשת בשנת תשפ”ב הוא קלף יום הדין. הקלף מזמין את בני מזל קשת בשנת תשפ”ב להתעורר ולפקוח עיניים בקשר לנושא שהיה מודחק וקבור עמוק בתוכם זמן רב. כעת בשנה זו הגיע השעה המתאימה  להתעוררות ולנקיטת פעולה להגשמת רצונותיכם בכול תחום וכול עניין. זו שנה טובה למתן של דין וחשבון בינכם לבין עצמכם על פעולות ועל הישגים שונים שברצונכם לממש. זו שנה של הארה של התעוררות והבנה שאם אין אני לי מי לי . עזרה רוחנית שמגיע מלמעלה/משמים יכולה לשחרר אתכם מבעיות וקשיים שעד עתה מנעו את התקדמותכם. שנת תשפ”ב היא שנה רוחנית במהותה והיא מעניקה לביני מזל קשת הזדמניות טובות לחשיפה, צמיחה והרחבת אופקים.. טיפ לשנה טובה יותר: להשתחרר מהצורך באישורים חיצוניים. שנה טובה ואלוהים אתכם.

🛑🛑🛑

מזל גדי: הקלף השנתי שמייצג את בני מזל גדי בשנת תשפ”ב הוא קלף אס המטבעות. הקלף מלמד שהמהות של שנה זו היא מהות כלכלית/כספית/ עסקית והזדמנויות כלכליות חדשות עם פוטינציאל לרווחים עולות ובאות. הקלף השנתי מזמין את בני מזל גדי לנצל הזדנויות כלכליות וכספיות שיגיעו אליכם במהלך שנה זו. כמו כן זו היא שנה טובה להתחיל עבודה חדשה או פרויקט חדש או רעינות חדשים שיכולים להביא לרווחים כספיים בעתיד. בשנה זו יש לפעול בצורה פרקטית ולהתמיד לארוך זמן בכול משימה. ייתכן שבשנה זו תהיה זכייה בסכום כסף כפרס כמילגה או כירושה. במקרה של לבטים שאינם התחום החומר הקלף השנתי ממליץ לכם לפעול ולינקוט  בגישה פרקטית ומחושבת. (הימנעות משיקוליים רגשיים). טיפ לשנה טובה יותר: לקחת לעצמכם מקום ולהביא לידי ביטוי את יכולתיכם האישיות. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל דלי: הקלף השנתי שמייצג את בני מזל דלי בשנת תשפ”ב הוא קלף שמונה המטות. הקלף מצביע על שנה חיובית שניצבת בפתח והמון אנרגיה חיובית ומרץ רב ממתינים לבני מזל דלי שרק ישמשו בהן בתבונה. זו שנה פעלתנית והדגש בה יושם על תחום העבודה והפרנסה. זו שנה נהדרת להגשים תוכניות ולהוציא אל הפעול רעיונות. בשנה זו הדברים קורים לכם מהירות ולטובה. זו שנה של נסיעות של טיולים ותנועה קדימה ופעולות שיעשו מתוך מקום של אמונה ישאו בעזרת השם פרי. שנת תשפ”ב היא שנה של מפנה חיובי שיאפשר לחרוצים ולמאמינים שביניכם להגשים את שיאפותיכם בכול תחום ובכל עניין. תשפ”ב יכולה להוות מקפצה טובה לקידום מקצועי, ללמידה של תחומי עניין חדשים ולהתמקצעות. טיפ לשנה טובה יותר: להתחבר אל המנצח שבכם. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

מזל דגים: הקלף השנתי שמייצג את בני מזל דגים בשנת תשפ”ב הוא קלף המרכבה. שנת תשפ”ב היא שנה חיובית במהותה. זו שנה של צורך בתמרון בין כוחות מנוגדים כדי להתקדם. הקלף השנתי מזמין את בני מזל דגים להתחבר למודעות עצמית על מנת שיוכלו להשיג שליטה מיטבית על חייהם. על ידי תהליך של מודעות עצמית תוכלו להתמודד עם קשיים/פחדים/אתגרים שמצפים לכם במשך השנה. זו שנה טובה להכרויות ולחיבורים רגשיים שיש בכוחם להוביל לעבר חתונה או הקמת בית. בשנה זו יש להקפיד על בחירות נכנות ובמידה ואתם מתקשים לבחור בכוחות עצמכם, מומלץ בחום לפנות לייעוץ והכוונה של איש מקצוע שיוכל לעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות ביותר בעבורכם. התעוררות רוחנית והתקרבות לעולם הרוח פותחת לכם נתיבים חדשים לצמיחה אישית ורוחנית כאחד. טיפ לשנה טובה יותר: להתחבר לחזון פנימי. שנה טובה ואלוהים אתכם!!

🛑🛑🛑

שאו ברכה שנה טובה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רות ישראל
רות ישראל
2 years ago

הייתי פעם אצל עוזי הכהן ומכל מה שאמר אפילו דבר אחד לא התאים פעם ראשונה ואחרונה בחיי
זאתנעבודה זרה ועבודת אלילים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רות ישראל
רות ישראל
2 years ago

הייתי פעם אצל עוזי הכהן ומכל מה שאמר אפילו דבר אחד לא התאים פעם ראשונה ואחרונה בחיי
זאתנעבודה זרה ועבודת אלילים

דילוג לתוכן