news08.net/ads.txt

תחנת בדיקות קורונה נפתחה בעיר יבנה

בשל העלייה במספר החולים המאומתים לקורונה ביבנה תפעל תחנת בדיקות PCR של פיקוד העורף לרווחת תושבי העיר מכל קופות החולים.

התחנה – הממוקמת בסניף מועדון הנוער “המכבי הצעיר”, רחוב תנועות הנוער (מאחרי בית ספר רמות ויצמן) – תפעל החל מהיום (חמישי, 8/12/22) ועד יום שישי 16/12/22 (לא כולל שבת) במועדים הבאים: ראשון-חמישי 10:00-18:00, שישי 08:00-14:00.

* ייתכנו ומועדי הפעילות ישתנו בהתאם להחלטת פיקוד העורף.

למי מיועדת הבדיקה במתחמי פיקוד העורף? הבדיקה מיועדת לחוזרים מחו”ל שאינם מרגישים טוב, בכל גיל ובעלי סימפטומים, בטווח של 10 ימים מיום ההגעה לישראל. לצורך ביצוע הבדיקה יש להציג כרטיס טיסה, או כרטיס הפלגה, או אישור על תשלום אגרת יציאה מישראל במקרה של מעבר גבול יבשתי. בשונה מבדיקת האנטיגן (בדיקה מהירה), יכולה לאפשר זיהוי ואריאנטים חדשים שיכולים להיכנס לישראל מחו”ל.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מלבד חוזרים מחו”ל, מתחמי בדיקות PCR של פיקוד העורף מיועדים לאנשים מגיל 30 ומעלה או אוכלוסיות בסיכון בלבד, שנחשפו לחולה מאומת או בעלי תסמינים. אוכלוסיות בסיכון יקבלו הודעה כתובה מקופת החולים שהם מוגדרים כאוכלוסייה בסיכון וזכאיים לבדיקת PCR. יש להציג במתחם את אישור קופת החולים לביצוע בדיקת PCR. הבדיקה איננה מיועדת ליוצאים מישראל.

בעיריית יבנה קוראים לכל מי שאינם חשים בטוב להגיע ולהיבדק. איתור מוקדם ימנע המשך הידבקות וסיבוכים מיותרים, בדגש על אנשים חולים הנמצאים בסיכון בריאותי.

צילום: PIXBAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן