news08.net/ads.txt

תחרות “הסבתא הכי יפה בישראל” בהפקת אורי קריספין יוצאת לדרך | כל הפרטים

לפני הכל, גילוי נאות. את המפיק והיזם אורי קריספין – “הראש” מאחורי כל תחרויות היופי המקומיות שדי במהירות הפכו לאזוריות וארציות, בהתאמה, אני מכירה לפחות עשרים שנה, אבל את המילים בכתבה הזאת הוא לא מקבל בחסד, אלא בזכות. מגיע לו. לקריספין, אב לשלושה וסבא בעצמו (כן, כן!!, המראה מטעה לגמרי) – צץ רעיון לפני 7 שנים ומאז טפו, טפו, טפו, הוא רק הולך ומעצים את התחרויות המגוונות שבהפקתו ובהנחייתו.

“אם את סבתא עם סטייל משלך מטופחת עם שגעונות ותחביבים מיוחדים שמאפיינים רק אותך, מלאת חיים, תמיד שואפת לשלמות ועולם האופנה קורץ לך ולא משנה באיזה גיל תחרות זו נועדה לך”, פרסם קריספין ברשתות החברתיות וקרא לסבתות מכל הארץ להגיע לאודישנים. מאות הגיעו, עשרות נבחרו וב-16 במאי עלו על הבמה במשכן האומנויות באשדוד 32 נשים מכל הארץ, שהתמודדו על התואר הסבתא של המדינה 2022. תחרות יופי לסבתות ממקומות שונים, מרקעים שונים, סטטוסים שונים ולכולן מכנה משותף אחד: היותן סבתות, זה אגב, גם הקריטריון האמיתי היחיד, לא מידות 90-60-90 ולא חשבון בנק נפוח. כעת זה גדל: קריספין שוקד על התחרות הארצית בפורמט ענק ונוצץ ביותר של סבתוש 2023: הסבתא הכי יפה בישראל – אירוע נוצץ שיתקיים ב-30 במאי 2023 במרכז דוהל בתל אביב.

קריספין עורך במהלך חודשים רבים אודישנים ובוחר בפינצטה את הנכונות ביותר לאייש את התפקיד וקריספין. הגם שלכל אדם יש סיפור ובוודאי לכל סבתא, קריספין משתדל לשמור על הקונספט ולבחור את הסבתות הכי יפות בישראל – פנימית וחיצונית. בדרך, אגב, הוא יסגור קצוות עם תחרות נוספת הנוגעת לגיל השלישי: גולדיז – טקס מלכת היופי לגמלאיות תושבות תל אביב-יפו.

אורי, מאיפה בא הרעיון?

“לפני 7 שנים עשיתי אודישנים בתחרות מלכת היופי ואז הגיעה איזה דוגמנית עם אישה מאוד נאה. אמרתי לה: ‘תקשיבי, עם אמא כזו איך לא תצא ילדה כזו?’ היא אמרה לי: זו לא אמא, זו סבתא שלי’, אמרתי לה ‘מהההה’, אמרה לי ‘כן’, אמרתי ‘יש לי! מצאתי את ההפקה הבאה’ ואז עשיתי א התחרות הראשונה עם הצבעה דיגיטלית בשיתוף העיתונות המקומית. אחרי זה אמרתי ‘אני מתפרע, עם אולם ומה שיהיה – יהיה’. מאז הכל היסטוריה”.

אנחנו מכירים המון שנים וכבר המון זמן עושה המון הפקות, בכל מיני סגנונות. מה עושה לך את זה דווקא בהפקה הזאת “הסבתא הכי יפה”?

“תראי, אין ספק שמי שלוקח חלק גדול בצמיחה שלי הן סבתא עליה ממגדל העמק וסבתא מימה מקרית גת. תמיד התחברתי לסבתות הן גידלו אותי בחיים האלה והרגשתי גם מהשנה הראשונה כ”כ סיפורים מרתקים הרבה דברים מרתקים לצד טראגיים ועצב אמרתי לעצמי אם אני יכול ולו לרגע לשניה לדקה פלטפורמה או לעשות טוב לנשים בגילאים האלה – זכיתי. אני אתן לך שתי דוגמאות לפני שנתיים בתום התחרות עלה אחד הבעלים עם טבעת נישואים. הכל כבר היה מתוכנן, מאחורי הקלעים הוא אומר לי ‘תקשיב, תראה מה אתה גורם לי לעשות בעקבות התחרות הזאת’. על הבמה הוא הוציא טבעת נישואין כרע ברך והציע לה שוב פעם נישואין. זה מטורף! דוגמא אחרת – מתקשרת למחרת התחרות אחת המתמודדות ואומרת לי ‘אני חייבת לספר לך משהו… אני חיה עם בעלי כבר איזה 14 שנה ביחד. הוא ישן בחדר אחד, אני בחדר שני, ביום של התחרות עליתי לבמה עם שמלת הערב, עם האיפור, עם הציפורניים וזו הייתה הפעם הראשונה מזה 14 שנה שישנו באותה המיטה” – וזה מרגש אותי. יש נשים שאומרות לי ‘תקשיב, אני חולת סרטן, אני חייבת לצאת מהסרטן, אני לא רוצה לזכות, רק תוציא אותי מהבית, תן לי להכיר נשים אחרות, זה עולם בשבילי”.

עד כמה לסיפורים מאחורי הדמויות יש השפעה בהחלטה שלך עם לקבל את המתמודדת?

“קודם כל, אישה שבאה עם סיפור אישי זה טוב – מן הסתם אם זה עושה להן טוב להתפרק ולחשוף – אני כאן להקשיב, אבל אני גם אומר להן שסיפור טראגי הוא לא פקטור לזכייה, הוא טוב לכתבה, לתכנית רדיו וטלוויזיה, אבל אנחנו לא שופטים את הסיפור האישי. השופטים לא נחשפים יותר מידי לסיפור האישי – זה לא הרעיון, הרעיון הוא ‘קחו, עושה לכן טוב? תשתחררו'”.

תחרו סבתוש – הסבתא הכי יפה בישראל לשנת 2023 תיערך במרכז דוהל ב-30.5.2023 | מעוניינת להתמודד? צלצלי לטל’ 052-6797926 ושיהיה בהצלחה!!

צילום: באדיבות אורי קריספין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן