news08.net/ads.txt

תחרות הסלוגנים של עיריית רחובות: “בן צבי” זכה במקום הראשון ויזכה באירוע הפנינג בית ספרי

אתם בחרתם – הסלוגנים המנצחים!תלמידי רחובות השתתפו בתחרות סלוגנים בנושא חזות העיר והתוצאות בידינו 💪בית הספר בן צבי זכה במקום הראשון בתחרות הפייסבוק, עם כמות הלייקים הגדולה ביותר והוא זוכה באירוע הפנינג בית ספרי – מגיע לו!!במקום השני זכה בית ספר סמילנסקי, במקום השלישי זכתה קרית חינוך ע"ש רון ארד ובית ספר "בארי בשדה" נבחר מטעם השופטים.את ארבעה הסלוגנים המנצחים תראו בקרוב מתנוססים ברחבי העיר 🤩 כל הכבוד לכל המשתתפים 👏👏

Publiée par ‎עיריית רחובות‎ sur Jeudi 4 avril 2019

תלמידי רחובות השתתפו בתחרות סלוגנים בנושא חזות העיר כחלק מהרצון לשתף את הציבור ובעיקר את הדור הצעיר לניקיון ושמירה על חזות העיר. בית הספר “בן צבי” זכה במקום הראשון בתחרות הפייסבוק וצבר את כמות הלייקים הגדולה ביותר על הסלוגן: “חזות העיר זה בידיים שלנו, נאמנים לניקיון לעתיד של כולנו”. הפרס הגדול: אירוע הפנינג בית ספרי.

במקום השני זכה בית ספר סמילנסקי עם הסלוגן “כשהאשפה לא סביבנו, יותר נעים ברחובות עירנו” ובמקום השלישי זכתה קריית החינוך ע”ש רון ארד עם הסלוגן “רחובות בוחרת נקי”. בית הספר “בארי בשדה” שהציג את הסלוגן “צעד קטן לפח, צעד גדול לסביבה” נבחר מטעם השופטים.

**

כחלק מתהליכי הסברה חינוכית להעלאת המודעות על חשיבות השמירה על הניקיון והסביבה נערכה בשבועות האחרונים תחרות עירונית בקרב כלל תלמידי בתי הספר היסודיים והעל – יסודיים בעיר. לגמר עלו שישה סלוגנים שנבחרו על ידי וועדת שיפוט עירונית: מתוכם נבחרו ארבעה אשר יעוצבו ויותקנו בגדול על צי משאיות הזבל של מערך האגף לחזות העיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’: “למשאיות האשפה בעיר תהיה מעתה חזות חדשה שהציבור בחר, ויש לכך גם משמעות חינוכית. חלק מהשמירה על חזות העיר הוא החינוך של דור העתיד. תחרות הסלוגנים היא רק ההתחלה של קמפיין הסברה עירוני לניקיון ולשיפור נראות המרחב הציבורי. אני מודה לכל בתי הספר שהתגייסו לתחרות, ולכל התושבים והתושבות שהשתתפו בהצבעה”.

שיתוף פעולה נוסף, בלום&מרקוביץ’

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “התלמידים ובתי הספר שלחו סלוגנים טובים והיה לנו קשה לבחור מביניהם. חלק מהמטרות של מערכת החינוך העירונית היא להכין את התלמידים לחיים ולהטמיע בהם ערכים. ערכי האכפתיות , חינוך לניקיון ושמירה על הסביבה הם חלק מכך”.

מקום 2
מקום 3
מקום 4

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן