תחרות השחייה לזכרה של רס”ר קרן טנדלר שנפלה במלחמת לבנון השנייה, תתקיים מחר בוויסגל. האם, ריוואנה: “זו סגירת מעגל”

44

מחר (שישי) החל מ8 בבוקר תתקיים בבריכת וייסגל, תחרות השחייה לזכרה של רס”ר קרן טנדלר, בת העיר, שנפלה במלחמת לבנון השנייה. עבור משפחת טנדלר זו תהא מעין סגירת מעגל שכן קרן החלה בבריכה הזו, את פעילותה הספורטיבית.

ריואנה טנדלר ובתה, קרן ז”ל

זו תהא למעשה הפעם השנייה ברציפות בה נערך “גביע טנדלר”, תחרות המיועדת לשחייני ה’מאסטרס’, כאשר בין חמש התחרויות הראשונות לחמש הבאות ייערך טקס ומשחה ראווה בהשתתפות חבריה של קרן. “אני מתרגשת מאוד, כל מה שקשור לקרן מרגש אותי וגורם לי לבכות למרות שחלפו 11 שנה מאז נפילתה”, אמרה הערב (חמישי) אמה, ריואנה טנדלר ל”רחובות היום”: “לקרן היו שתי אהבות, מסוקי יסעור והשחייה. היא התחילה לשחות בגיל חמש וחצי ואחר כך, בגיל 10 היא עברה לוייסגל שם היא למעשה התחילה את הפעילות הספורטיבית שלה, מבחינתי התחרות הזו שמתקיימת דווקא בוייסגל – זו סגירת מעגל.

ריואנה נזכרת שהקשר של בתה ל”מאסטרס”, החלה בזמן שבריכת וייסגל הייתה סגורה, “אז קרן הצטרפה ל’מאסטרס’ שהמועדון שלהם נמצא ב’יפאורה’ ברחובות”, היא אומרת, “אבל בוייסגל היה הלב, היא אפילו הייתה מצילה בוייסגל. בשנה שעברה התקיימה התחרות ב’בית אייל’ והיה יוצא מן הכלל, וייסגל בדיוק היה בפתיחה מחדש ואני שמחה שעכשיו זה קורה בוייסגל, משם רוב חברי הילדות שלה. אני רוצה להודות לחבריה מה’מאסטרס’ שלאורך השנים, כל הזמן דואגים להנציח את קרן. עבורי קרן תמיד תהיה הגיבורה הנצחית”.

תחרות השחיה, מחר לזכרה של טנדלר ז”ל

קרן טנדלר ז”ל סיימה קורס מכונאים מוטסים בשנת 2002 והפכה להיות המכונאית המוטסת הראשונה במערך מסוקי היסעור. היא נהרגה ב-12 באוגוסט 2006, כשהיא רק בת 26 במהלך מבצע הנחתת הכוחות הגדול בעומק שטח לבנון שהיה כחלק מהמהלך הקרקעי האחרון של מלחמת לבנון השנייה. המבצע יצא לפועל לאחר שהתקבלה ההחלטה על הפסקת האש באו”ם, בפועל המלחמה כבר הייתה אמורה להסתיים אולם לרוע המזל זמן קצר לאחר שהמריא כדי לשוב ארצה, נפגע המסוק בו שהו קרן וחבריה מטיל חיזבאללה, המסוק נטה על צידו והתרסק – טנדלר ז”ל הובאה משטח האויב לקבורה בישראל במסע רגלי ארוך ומפרך של לוחמי יחידות “שלדג” ו-669 שנשאו אותה על אלונקה, במשך מספר שעות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן