news08.net/ads.txt

תיכון למדעי הרפואה והספורט בגדרה ייפתח בשנת הלימודים תשפ”א; יואל גמליאל: “הבטחתי וקיימתי”

בימים אלה מתבצעות העבודות להקמת תיכון נוסף בגדרה, רביעי במספר, שנבנה במזרח המושבה ומתוכנן להתמקד במדעי הרפואה והספורט.  לתיכון הרביעי הוקם צוות חשיבה, אשר החל לפני מספר חודשים להיערך לפתיחתו של המוסד החינוכי ומתוכננת לעוד שנה, בפתיחת שנת הלימודים תשפ”א. צוות החשיבה נועד לאפשר את פתיחתו של בית הספר תוך תכנון מוקדם והיערכות מיטבית לייצר מעטפת חינוכית מוכנה ומתוכננת היטב. בתוך כך, הוחלט כי בתיכון החדש ישולבו בין היתר מגמות של רפואה, בינה מלאכותית, בריאות, מדיה ותקשורת וספורט.

גדרה מושבה מובילה כאשר החינוך הוא בראש סדר העדיפויות שלה. ,השקעה מתבטאת הן במתקני החינוך והן בתכניות החינוכיות החל מהגיל הרך ועד גיל הבגרות וכוללים את הרצף החינוכי הפורמאלי והבלתי פורמאלי בהתאמה.

אחד הנושאים שהוטמעו בגדרה בהתאם לתוכנית האב האסטרטגית לחינוך, הוא ייחודיות ובחירה מבוקרת של בתי הספר. בתוך כך, בגדרה שלושה תיכונים – תיכון דרכא ע”ש מנחם בגין בניהולה של רוחלה טל, בית ספר לאומנויות וחדשנות טכנולוגית, מדגים למערכות ייצור ממוחשבות – מוביל בחדשנות בתחומי המדע והטכנולוגיה: תיכון דרכא ע”ש אילן ואסף רמון בניהולה של חנה כהן, בית לחקר מדעי ושיח חברתי, ותיכון דרכא נתיבי נועם ממ”ד אשר זכה להערכה ארצית על הישגים יוצאי דופן בתחום הלימודי והחברתי- ערכי שייחודיותו היא  שוויון מגדרי במסלול שוחרים, חיל האוויר.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “הבטחתי וקיימתי. אמשיך לקדם את החינוך הן מבחינת מתקנים והן מבחינת תכנים לחינוך מיטבי וערכי. גדרה מובילה ותמשיך להוביל בחינוך. נושא החינוך נמצא תמיד אצלי בראש סדר העדיפויות וההתנהלות היא בהתאם – אנו ממשיכים ונמשיך לקדם את תחום החינוך בכל הרבדים, בתשתיות חינוכיות, בבטיחות מתקני החינוך ובתוכניות מגוונות לחינוך ערכי ומתקדם שבו לא מוותרים על אף ילד מהגיל הרך ועד לבגרות”.

גמליאל הוסיף: “גם בשנה האחרונה (תשע”ט) המשכנו להתוות את מדיניות התוכנית האסטרטגית על מנת להטמיע חינוך מיטבי וערכי בגדרה. לשם כך, הקמנו פורום חינוך לבניית תכנית אסטרטגית לגיל הרך, נבחרנו על ידי משרד החינוך להשתתף בפיילוט לבניית תכנית עבודה משותפת וכאמור, אנחנו ממשיכים עם בניית תכנית אסטרטגית לתיכון החדש שיפתח בעוד כשנה, בשנת הלימודים תשפ”א”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן