news08.net/ads.txt

תינוקת כבת שנה ננעלה ברכב במרכז ביל”ו סנטר: “ככל הנראה היא שיחקה במפתח”

המקרה הבא מלמד אותנו כמה חשוב שנהיה ערניים ונשים עין על כל פרט קטן. בטח שמדובר על הילדים שלנו: במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות תינוקת כבת שנה וחצי שננעלה ברכב לעיני אמה וסבתה, במרכז בילו סנטר. דניאל הלוי, מנהל מחוז מרכז, ישעיהו זיכריש , מייק מיכאלי, אברהם ארנון ונפתלי גורביץ, כונני המרחב, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את התינוקת בשלום תוך זמן קצר, ללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מספר: “הייתי בבית, בהכנות של צאת השבת, כאשר התקבלה קריאת החירום. מיהרתי למקום ומצאתי את האם והסבתא כאשר התינוקת בתוך הרכב. ככל הנראה היא שיחקה במפתח, בעוד הן הכניסו את הקניות ואז ננעל הרכב. על אף שהאזור כולו חשוך, בתוך זמן קצר פתחנו את הרכב. האם לא הפסיקה להודות לנו. היא אמרה שאנחנו מלאכים וברגע שזה קרה לה התקשרה מיד אלינו וידעה שתוך כמה דקות והילדה תהיה אצלה בידיים שוב. התחושה מדהימה. הרגע שהדלת נפתחת ואתה מביא לאמא את התינוקת שלה הוא מדהים וממלא כל פעם מחדש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן