news08.net/ads.txt

תיעוד | אירוע חמור סמוך לתחנת הרכבת ברמלה: רכב נהג בפראות, איבד שליטה על רכבו ונתקע בתחום המסילות

אירוע חמור נרשם היום  (ראשון) במפגש הכביש מסילה הסמוך לתחנת רמלה, כאשר רכב שנהג בפראות, איבד שליטה על רכבו בזמן מעבר המפגש, נכנס עמוק לתוך תחום המסילות ונתקע עליהן.

צוותי הבטיחות של רכבת ישראל עקבו אחר המתרחש בזמן אמת באמצעות אמצעי ההתראה והמעקב המותקנים בו, וכן מפקח המפגש אשר מאייש כל העת את סביבת המפגש דיווח על המתרחש. מוקד הבטיחות עדכן באופן מיידי את פיקוד הרכבות, וזה התריע לכל הרכבות שהיו באיזור.

אנשי הרכבת הזמינו כוחות משטרה, אשר חילצו את נהג הרכב, ולאחר כ-45 דקות חולץ הרכב ונהגו מתחום המסילה להמשך טיפול של המשטרה, ותנועת הרכבות באיזור חודשה כסידרה. מרכבת ישראל נמסר כי מדובר על אירוע חמור המשקף את החשיבות של נהיגה מודעת ובטוחה בקרבת מסילות רכבת, ומוסיפים כי אם האירוע היה קורה בשעת בוקר מאוחרת יותר, בה תנועת הרכבות מתגברת כחלק מלוח זמנים מתוגבר של יום ראשון בבוקר, היו נגרמים שיבושים קשים בתנועת הרכבות.

ברכבת מזכירים כי לפני כל כניסה למפגש כביש מסילה יש לנסוע בזהירות ובהתאם להנחיות החוק, ולהישמע לאמצעי האזהרה המותקנים בו: פעמונים, אורות אזהרה ומחסומים, ובכל מקרה אין להיכנס לשטח המפגש אם אלה מופעלים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן