תיעוד: חטיבת גבעתי ממשיכה את ההתקפה האוגדתית בלב חאן יונס

פעילות הכוחות מלווה בתקיפות אש מקדימות מהאוויר על תשתיות טרור במרחב, התקיפות המדויקות מכינות את התנאים בשטח לכוחות הקרקעיים

פשיטה על יעדי טרור מרכזיים וחיסול עשרות מחבלים: צוות הקרב של חטיבת גבעתי ממשיך את ההתקפה האוגדתית בלב חאן יונס

ביממות האחרונות צוות הקרב של חטיבת גבעתי פועל במרחב חאן יונס. במהלך התקפה שביצעו הכוחות, צוות הקרב הוביל את הפעולה לכיתור המרחב.

לוחמי החטיבה חיסלו מחבלים בהיתקלויות, בירי טנקים, ובסיוע כוחות אש ואוויר. כמו כן, בהכוונה מודיעינית, הלוחמים פשטו על מוצבי חמאס במרחב. במהלך הסריקות, אותר מלאי אמצעי לחימה הכולל עשרות כלי נשק, קלצ׳ניקובים, טילי RPG, מחסניות, רימונים, מדים ווסטים.

 

פעילות הכוחות מלווה בתקיפות אש מקדימות מהאוויר על תשתיות טרור במרחב, התקיפות המדויקות מכינות את התנאים בשטח לכוחות הקרקעיים. באחת מהפעילויות, מכלול האש החטיבתי זיהה שלושה מחבלים חמושים יוצאים עם נשקים ממבנה ונעים לעבר כוחותינו. המכלול הכווין כלי טיס שירה לעברם, והמחבלים חוסלו.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן