תיעוד מבית המלון פגסוס: מזהמים את המסדרונות, שוברים טלוויזיות; מנכ”ל בית המלון: “הוגשה תלונה במשטרה”

גועל נפש: עובדי הניקיון והסרטונים שמופצים ברשתות, מעידים על לכלוך והרס של ציוד במלון פגסוס בעקבות ונדליזם של בני הנוער שהגיעו לפרוק כל עול בעיר. “יש גבול לאן שהדמיון יכול לקחת אותך. אתה לא באמת חושב שילד יבעט בקיר עד שישבר או שישבור טלוויזיה כי סתם בא לו”, שחזר מנכ”ל בית המלון פגסוס, שרון כהן בשיחה עם חדשות 08.

כאמור, עשרות צעירים השתוללו בחדרים במלון וערכו מסיבת אלכוהול שגלשה בהמשך גם למסדרון. הם הרעישו והחלו לבעוט בקירות, לשבור בקבוקים ולבעוט במיטות ובספות. אחד המבלים פרסם סרטון ברשתות החברתיות בו מתועדים נערים שוברים טלוויזיה, ושופכים מים על המיטה כשהיא הרוסה. מתברר שהמעשים החמורים שהתרחשו בשבוע האחרון, הם סיומת קשה לקיץ שלם בו נערים רבים, שנמצאים לפני גיוס, לא יכלו לטוס לחו”ל בגלל הקורונה והגיעו לפרוק כל עול בעיר הדרומית.

מנכ”ל בית המלון פגסוס, שרון כהן, ערך שיחה עם חדשות 08 וסיפר כי אלפי בני נוער פוקדים את המלון בעקבות שיתוף פעולה עם קשרי תעופה ונטופאן. “חלק מהילדים שזה בערך 15%, מגיעים מראש לעשות ונדליזם. הם מתכננים מראש לעשות זאת, זה מה שגורם להם להנאה ואנחנו מתמודדים איתם. בחלק מהמקרים אנחנו מתמודדים איתם לבד, בחלק מהמקרים מערבים הורים, ובמקרים אחרים מערבים משטרה”.

בנוגע לסרטוני הוונדליזם שהופצו: “הסרטון עם הקומקום וההרס הרב בחדר היה מכעיס ברמות. הוגשה תלונה במשטרה ולדעתי הנערים נעצרו”.

במסגרת תפקידך כמנכ”ל בית מלון, לקחת בחשבון שבני נוער עלולים להגיע למצב כזה?

“לא האמנתי שזה יגיע לרמה הזו. לקחנו את הדברים בחשבון כי מדובר פה בילדים, אבל לא על ונדליזם כזה. יש גבול לאן שהדמיון יכול ללכת. אתה באמת חושב שילד מסוגל לבעוט בקיר עד שישבר או בטלוויזיה כי סתם בא  לו. יש דברים נניח כמו סתימות בשירותים בגלל נייר טואלט, מעשי קונדס אבל לא ברמה הזו”.

איך מפיקים לקחים לאחר המקרים הללו?

“הנוער שמגיע לא מעורבב עם אורחים נוספים. זה הפקה מיוחדת של בני נוער. אנחנו לא מארחים ילדים עם בוגרים יחדיו. יש מחזורים של חיילים בסופי שבוע, וראשון עד חמישי זה של הנוער. הורדנו לאילת אלפי בני נוער, כל שבוע  5,000 יורדים בני נוער לאילת. חלקם הגדול ישן אצלנו”.

אתה חושש שלאור הסרטונים שהופצו, השם של המלון יפגע? 

“דווקא אני מקבל אמפתיה מהציבור הרחב. כולם מגלים הבנה וסובלנות למלון. רובם מזועזעים מהמקרים ומה שהילדים עשו”.

תיעוד מרשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

 

תיעוד מרשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן