news08.net/ads.txt

תיעוד מצמרר | השוטרים מגיעים דקות ספורות לאחר הרצח ברחוב בינארי ברחובות

בתאריך 11.12.20 בשעות הערב, התקבלה שיחה במוקד המשטרה מאזרחית שמסרה שהיא שומעת צעקות מתוך דירה בבניין מגורים ברח’ בנארי ברחובות.

עם כניסתם של השוטרת והשוטר לבניין, התקבל דיווח נוסף מהמוקד על כך שהשכנים שדיווחו על הצעקות, התקשרו לבטל את הקריאה לאחר שלטענתם שכנם מהדירה המדוברת, פנה אליהם והסביר שמדובר במתיחה של אחותו. למרות שהקריאה בוטלה ע”י המוקד, גילו השוטרים נחישות והחליטו לא לעזוב את המקום. במצלמת הגוף של השוטר נקלטה השיחה לפיה הקריאה מבוטלת על ידי המודיע בשל הטענה כי מדובר במתיחה, אולם השוטר גילה נחישות והשיב: “לא מעניין אותי מתיחה, אני מזכה את כל הדירות”.

עם יציאתם מהמעלית, הבחינו השוטרים בחשוד שנראה מבולבל והמשיך לטעון שמדובר במתיחה של אחותו וכי אין אף אחד מלבדו בדירה. השוטרים שהבחינו בכתמי דם על בגדיו הבינו כי יתכן ומדובר בחשד לעבירת אלימות ויש חשש לחיי אדם ודרשו להיכנס אל הדירה. השוטרים ערכו תשאול קצר לחשוד, ערכו סריקה מהירה שערכו בדירה, ואתרו את גופת האם, בת 51, כשהיא מוטלת בחדר הרחצה החשוד בן 21, נעצר במקום.

מחקירת האירוע, התברר כי החשוד תכנן בקור רוח את רצח אימו במשך זמן רב ואף הכין אמצעים שונים לביצוע, לרבות את חפירה, מצית, פנס וסכין יפנית, וכן תרשומות בהן תכנן את המעשה, לרבות שיטת הרצח והפטרותו מהגופה. עם סיומה של חקירה מורכבת ומקיפה כאמור, הוגשה אתמול לבית המשפט הצהרת תובע על כוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור כנגד החשוד.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן