news08.net/ads.txt

תיעוד | סמוך לאייס מול באילת: ויכוח בכביש הסתיים בניפוץ שמשות

הקורבן בתגובה דחף את החשוד מס’ פעמים, נטל את האלה שנפלה מידיו של החשוד והשליך אותה מהמקום

במסגרת מאבקה המתמשך של משטרת ישראל בתופעת הבריונות בכבישים – חטיבת התביעות של משטרת ישראל במרחב אילת, הגישה כתב אישום כנגד חשוד שניפץ באמצעות אלה טלסקופית את שמשת רכבו של נהג אחר כל זאת על רקע ויכוח בכביש עירוני באילת

בחודש אוקטובר התקבל דיווח במשטרת ישראל דיווח אודות נהג שאיים על נהג אחר באלה וניפץ את שמשת רכבו כל זאת על רקע ויכוח שעניינו נהיגה בכביש עירוני באילת. כחלק ממאבקה של המשטרה בעבירות הבריונות בכבישים, פתחה משטרת מרחב אילת חקירה כנגד החשוד.

מחקירת האירוע עלה כי בנסיעה שהחלה בסמוך לקניון ה”אייס מול” באילת, התגלע ויכוח בין שני נהגים בזמן נהיגה, בעקבותיו החל החשוד בנסיעה אחר רכבו של הקורבן כשהוא נצמד לרכבו בזמן הנסיעה במשך דקות ארוכות, עד אשר הגיע הקורבן לחניית ביתו, שם יצא החשוד מרכבו כשהוא אוחז באלה טלסקופית והחל להניפה לעבר הקורבן. הקורבן בתגובה דחף את החשוד מס’ פעמים, נטל את האלה שנפלה מידיו של החשוד והשליך אותה מהמקום. במהלך הוויכוח, הגדיל לעשות החשוד ואף ציין בפני הקורבן כי הוא שוטר ואף הציע להציג בפניו תעודה. המתלונן ובת זוגו ששהתה עמו ברכב כל אותה העת, החליטו לעזוב את המקום ופנו לביתם. תוך זמן קצר, החליט החשוד לעזוב את המקום עם רכבו, אך טרם לעזיבתו יצא מרכבו עם האלה וניפץ את השמשה ופנסי הרכב האחוריים של הקורבן.

בימים אלו, בתום פעולות החקירה, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל, מרחב אילת, כתב אישום כנגד החשוד המייחס לו עבירות איומים וחבלה במזיד ברכב.

פקד עו”ד רותם לוי, תובעת פלילית שלוחת תביעות אילת: “לאחר ויכוח מילולי ובתום דקות נסיעה ארוכות כשהוא נצמד לרכבו ורודף אחריו עד חניית ביתו, הנאשם יצא מרכבו ואיים על המתלונן בפגיעה שלא כדין בגופו, בכוונה להפחידו וכן, הרס ופגע במזיד ברכבו ובחלקים ממנו. משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד עבריינים פורעי חוק ותמשיך במאבקה למען שלומו ובטחונו של הציבור”.

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן