תיעוד רגע כניסת השבים לשטח ישראל

אביגיל עידן, בת ה-4, חגגה את יום הולדתה השבוע בשבי – לפני זמן קצר (ראשון) הגיעה לישראל – היא ועוד שלושה עשר אזרחים ישראלים (10) וזרים (3)

אביגיל עידן, בת ה-4, חגגה את יום הולדתה השבוע בשבי – לפני זמן קצר (ראשון) הגיעה לישראל – היא ועוד שלושה עשר אזרחים ישראלים וזרים (3).

אביגיל נחטפה מקיבוץ כפר עזה, יחד עם משפחת ברודץ שגרים בשכנות. הוריה נרצחו, שני אחיה הגדולים הסתתרו בארון בממ”ד ובכך ניצלו, והיא הצליחה לברוח מהבית ונמצאה על ידי אביחי ברודץ שהכניס אותה לביתו. אביגיל הפכה לסמל בעל כורחה, כל מדינת ישראל והעולם כולו מברך על שובה.

◼️ עד עתה שוחררו 40 חטופים ישראלים – מהם 22 ילדים, 17 נשים, גבר אחד ובנוסף: 19 תאילנדים. המשמעות: מחר, בפעימה ה-4 צפויים להשתחרר 8 ילדים ושלוש נשים.

18:23 לפני זמן קצר העבירו נציגי הצלב האדום 12 חטופים השבים ארצה לידי כוח של יחידה מובחרת של צה”ל וכוח של שב”כ בסמוך לגדר הגבול במרכז רצועת עזה. לאחר מכן יעשו דרכם לבסיס חצרים. חטופה אחת נוספת ששבה ארצה פונתה באופן מוסק ישירות לבית החולים. במקביל, ארבעה חטופים שבים ארצה דרך מעבר רפיח למצרים, משם יעשו דרכם לנקודת המפגש עם כוחותינו בשטח ישראל. נציגי צה״ל מעדכנים את משפחות החטופים באופן שוטף.

18:36 יחידה מובחרת של צה״ל וכוח של השב”כ מלווים כעת בשטח ישראל את 12 החטופים השבים ארצה לבסיס חצרים. אזרחית נוספת נחתה בבית החולים לפני זמן קצר. במקביל, ארבעה חטופים נוספים בדרכם למעבר רפיח.

◼️ מ-ממשלת ישראל נמסר:

ממשלת ישראל מחבקת את שבעה עשר החטופים השבים ארצה, ארבעה עשר אזרחינו ושלושה אזרחים זרים, ששבו היום לשטח ישראל. משפחותיהם עודכנו על ידי הגורמים הממונים כי הם בדרכם ארצה. ממשלת ישראל מחויבת להשבת כל החטופים והנעדרים. הממשלה יחד עם כל גורמי הביטחון תלווה אותם ואת משפחותיהם. “אין לך מצוה גדולה כפדיון שבויים” (הרמב”ם).

◼️ רשימת אזרחינו:

– אביגיל עידן (בת 4)
– אלמה אברהם (בת 84)
– אביבה אדריאן סיגל (בת 62)
– רון קריבוי (בן 25)

משפחת ברודץ:
– הגר ברודץ (בת 40)
– עופרי ברודץ (בת 10)
– יובל ברודץ (בן 8)
– אוריה ברודץ (בן 4)

משפחת גולדשטיין-אלמוג:
– חן גולדשטיין אלמוג (בת 48)
– אגם גולדשטיין אלמוג (בת 17)
– גל גולדשטיין אלמוג (בן 11)
– טל גולדשטיין אלמוג (בן 8)

משפחת אליקים:
– דפנה אליקים (בת 15)
– אלה אליקים (בת 8)

◼️ ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה מאיר צור בירך הערב את משה לוטם שבתו וילדיה שבים היום משבי החמאס :”מברכים הערב את משה לוטם ובני משפחתו השוהים בערבה, מאז השבת השחורה, על שובם של הגר ברודץ ושלושת ילדיה הקטנים עפרי, יובל ואוריה שנחטפו מביתם בכפר עזה, ומאחלים לשובם של כל החטופים הביתה בשלום, וכן ברכת שבו בנים לגבולם לכל לוחמינו בעזה, ובגבול הצפון” אמר צור. הערבה התיכונה מארחת בשבעת ישוביה 2200 תושבי העוטף שפונו מביתם.

◼️ נציגי צה״ל מעדכנים את משפחות החטופים באופן שוטף. צה”ל מבקש מהציבור לגלות סבלנות ורגישות ולכבד את פרטיותם של השבים ומשפחותיהם.

דפנה אליקים בת 15, ילדה שמחה ומאושרת שמוקפת חברים כל שעות היממה.
דפנה אוהבת לשיר, אוהבת כל אדם באשר הוא אדם. בכל רגע שדפנה לא מבלה עם החברים הטובים שלה, היא מצלמת סרטונים לטיקטוק תוך פיזור פוזות למצלמה.
דפנה אוהבת לצייר ומוכשרת מאוד בכל הקשור למלאכת יד.
נחטפה מביתה שבקיבוץ ניר עוז, יחד עם אחותה אלה.

אלה אליקים בת 8, ילדה טובת לב ומצחיקה, חזקה ותמיד יודעת מה היא רוצה.
מהרגע שלמדה לעמוד וללכת, היא לא הפסיקה לרקוד. ציירת מחוננת – ילדה מאוד מוכשרת ויצירתית.
את שמה קיבלה כי עץ האלה הוא עץ חזק ומרשים בכל ימות השנה, בדיוק כמוה.
נחטפה מביתה שבקיבוץ ניר עוז, יחד עם אחותה דפנה.

חן גולדשטיין אלמוג, בת 48, עובדת סוציאלית במקצועה.
חן מוקפת בהמון חברות ואוהבת מאוד את הבית ואת הפינה הפרטית שלה.
אוהבת להתאמן ולרוץ, חן היא ההגדרה לאישה לביאה.
המוטו שלה ושל נדב בעלה ז”ל, זה לעולם לא לעזוב את הבית שלהם בקיבוץ כפר עזה. חן ונדב ז”ל הכירו כבר בחטיבה בתיכון שער הנגב, והם חברים מאז גיל 14. נדב נרצח, גם בתם הבכורה – ים ז”ל נרצחה בבסיס צה”ל במסגרת שירותה הצבאי כתצפיתנית. חן נחטפה יחד עם 3 ילדיה הנוספים.

אגם גולדשטיין אלמוג בת 17 ותחגוג את יום הולדתה ה-18 בינואר. תלמידת כיתה י”ב בתיכון בשער הנגב. ילדה יפייפיה שמפזרת המון טוב לכל סביבתה.
אגם היא נערה שאוהבת לעבוד, עושה בייביסיטרים ועובדת במערכת החינוך של הקיבוץ בו היא גרה – כפר עזה, ומחוברת ואוהבת מאוד את קהילת הקיבוץ.
ילדה חכמה ותלמידה מצטיינת, שאוהבת ללמוד ספרות ופילוסופיה.
ילדה ערכית עם לב ענק, שהתקבלה למכינה קדם צבאית.
נחטפה עם אימה ושני אחיה הקטנים מביתם, אביה נדב ואחותה הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

גל גולדשטיין אלמוג בן 11, ילד מתוק, יפה וחכם.
גל משחק כדורגל וכדורסל, מחובר לכל עולם הספורט הישראלי ומכיר שחקנים וסטטיסטיקות גם בישראל וגם בספורט העולמי.
לגל יש לב ענק והחברים שלו הם כמו אחים בשבילו.
הוא הכי אוהב שניצלים של סבתא ורדה, שמבטיחה שרק מחכה להכין לו שוב.
נחטף מביתו שבקיבוץ כפר עזה, יחד עם אימו ושניים מאחיו. אביו נדב ואחותו הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

טל גולדשטיין אלמוג: בן 8, בעוד כחודש יחגוג את יום הולדתו התשיעי.
טל משחק כדורסל, אוהב לצייר קריקטורות ובעל חוש הומור. ילד מחונן, בעל הבנה גבוהה של סיטואציות ורגישויות אנושיות, על אף גילו הצעיר.
הוא חכם מאוד, ולומד פעמיים בשבוע בכיתת מצטיינים.
נחטף מביתו שבקיבוץ כפר עזה, יחד עם אימו ושניים מאחיו. אביו נדב ואחותו הבכורה ים, נרצחו בשבת השחורה.

צילום: דובר צה"ל | צילום מסך-ערוץ 12 | ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן