news08.net/ads.txt

תכינו את מיתרי הקול: פסטיבל מוסיקיץ ברחובות ייערך בחמישי הקרוב

החברה העירונית רחובות פתחה את פסטיבל המוסיקיץ באוויר הפתוח של רחובות ביום חמישי (17.6.21) בערב מקהלות חגיגי ברחבת הדקלים בכניסה למתנ”ס חוויית שוויץ בעיר, אירוע שהיווה ציון דרך משמח לחזרת הפעילות התרבותית והמוסיקלית בעיר, שנפסקה לתקופה ארוכה בשל מגפת הקורונה.

ריטה וינוקור, מנהלת מחלקת המוסיקה בחברה הכלכלית רחובות ומנהלת הקונסרבטוריון העירוני רחובות, ציינה כי “המוסיקה חוזרת לבמות המקומיות לאחר תקופה מאתגרת, והקהל יכול לשוב וליהנות מתרבות מוסיקלית עשירה בעיר, באווירה חמה ושמחה, ללא מסיכות וריחוק חברתי”. 

בחמישי הקרוב, (24.6.21) ימשיך הפסטיבל עם מיטב התזמורות והנגנים המקומיים ברפרטואר מגוון וביצועים ייחודיים. יופיעו תזמורת קלאסיקה רחובות בניצוחו של דורון סלומון עם רפרטואר ממיטב המוסיקה הקלאסית הקלה, ריקודים מאת צ’ייקובסקי, ברהמס, דבוז’אק ועוד; תזמורת הג’אז רחובות בניצוחו של גורי אגמון עם שירים אמריקאיים וישראליים ביצירות מהג’אז הקלאסי והמודרני; תזמורת כלי נשיפה בניצוחו של יעקב גלר עם מוסיקה פופולרית בעיבודים מיוחדים, ואלסים, מארשים ועוד.

ראש העיר רחמים מלול: ״אנו שמחים להזמין את התושבים לערב מוזיקלי קיצי קליל ומהנה. רחובות ממשיכה להשקיע בתרבות – וזוהי רק תחילת הקיץ״.

ח”מ עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות אומר כי “המוסיקה והשירה היו חסרים לכולנו. אנו שמחים שהמקהלות שמרו על איכות גבוהה למרות קשיי השנה האחרונה, וממשיכות בתהליך של יצירה תרבותית בעיר”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “תענוג לראות את תושבי העיר – צעירים ומבוגרים כאחד, נהנים יחד משירה ומוסיקה באוויר הפתוח”.

ההצטרפות למקהלות בעיר פתוחה לציבור ומתקיימת באמצעות הקונסרבטוריון העירוני רחובות, בטל’ 08-9316245 (מענה בשעות אחה”צ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן