news08.net/ads.txt

תכירו את דוד רופא – ד”ר רומן קורול

כך הגענו אל ד”ר רומן קורול. בפעם הראשונה שנפגשנו זרקתי לחלל האוויר “תמרה, הנה דוד רופא” – ומאז הוא דוד רופא…

הודעת אימייל הגיעה אליי מ-מאוחדת. יש לכם הזדמנות להגיד תודה לרופא הילדים והמשפחה שלכם, נכתב בה. הם מסורים, אכפתיים, רגישים ומקצועיים במיוחד? זה הזמן להכיר להם תודה ולהמליץ עליהם לפרס דניאלי לרופא המסור של השנה.

מסור? כן! אכפתי? כן! רגיש? כן! מקצועי? כן, כן, כן!

עצרתי את ה-כ-ל והתיישבתי להמליץ על האיש שעושה לי המון נחת – הרופא של הבת שלי: ד”ר רומן קורול ממאוחדת בשבט לוי אשדוד.

אני משוחדת. התאהבתי. במסירות, באנושיות, בחמלה שיש לרופא של הבת שלי.

כולם הרי יודעים שאני אם לתינוקת בת שנה ושבעה חודשים (אוטוטו), כולם הרי יודעים שהיא בבת עיני. וכולם יודעים כמה אני רגישה בכלל, אך בעיקר אליה.

הבאתי אותה לבד, עם רצון עז ואמיתי להקים משפחה שתהיה שלי – והנה היא גדלה ומתפתחת לה. אך הפלא ופלא, לא מעט, יצא לנו לבקר בקופת החולים שלנו – מאוחדת.

אמרו לי לא אחת: מהרגע שתכניסי אותה לגן, צפי לביקורים אצל הרופא. צחקתי בליבי, “אין מצב!! אני שומרת עליה בכפפות של משי”. צחקו עליי בחזרה, “עוד תראי”. טוב, צדקו.

חשבתי בליבי: אין חכם כבעל ניסיון ואני הרי לא יודעת להיות אמא.. אני לומדת עם הזמן, מקווה להיות הגרסה הכי טובה עבור הנסיכה שלי.

**

מפה לשם, אחי המליץ לי על רופא הילדים שמטפל למעלה מעשור בילדים שלו. אם הוא כל כך טוב לארבעת אחייני, תהיתי בליבי, בוודאי שיהיה טוב עבור בתי האהובה.

כך הגענו אל ד”ר רומן קורול. בפעם הראשונה שנפגשנו זרקתי לחלל האוויר “תמרה, הנה דוד רופא” – ומאז הוא דוד רופא…

בהמלצה שלי על הרופא הנפלא הזה כתבתי:

אני לא יודעת להיות אמא. כך אמרתי לד”ר רומן קורול כשהגעתי אליו. הוא הרגיע אותי. אף אחד לא יודע, לומדים, הוא אמר בחיוך, כשהוא בודק את התינוקת האחת שלי, שהבאתי לבדי לעולם, ומבין שהיא כל חיי.

הוא מכיל את החרדות, את השאלות הרבות, מייעץ, מכוון, הן באופן פרונטלי והן באפליקצייה.

אם תמרה הרגישה לא טוב, הוא תמיד יצלצל לדרוש בשלומה ויותיר אותי פעורת פה. יש בו שילוב של מקצועיות, רוך, חמלה, אדיבות ומסירות אמיתית למקצוע.

מדובר ברופא שהוא שליח אמיתי לציבור. לא פשוט לתת את הילד שלך לידיים של אדם זר, אולם מאז שהילדה מטופלת אצלו, אני מרגישה שהיא בידיים הנכונות, המקצועיות ביותר, האנושיות ביותר.

הוא טוב לבב, רגיש ומתחשב, וראוי לכל הערכה.

**

היה חשוב לי לצעוק את זה לעולם. אם כבר לומר תודה, אז לאיש הזה – שתמיד מקבל אותנו בחיוך, גם אם טיפל בעשרות ילדים לפני. תודה, דוד רופא.

מתמרה ואמא של תמרה.

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן