תכירו את המלאכים שחילצו ילדים באשקלון מרכבים נעולים

דבר כזה עוד לא קרה: מקרה אחר מקרה אחר מקרה של ילדים שננעלים ברכב באשקלון. מתנדבי ידידים הוזעקו לחלצם

להלן שרשרת אירועים בהם ננעלים ילדים מאשקלון ברכבים – ומאידך אנשי חסד, מלאכים של ממש שנקראים להושיט יד ומחלצים ללא פגע את הילדים, בזה אחר זה.

הפעם הראשונה: תינוק ננעל ברכב לעיני אימו • “כוחות החירום חיכו להגעתנו, ביצעתי פתיחה מהירה וחילצתי”

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה, שננעל בשגגה ברכב לעיני אימו יחד עם כלב המשפחה, ברחוב ירושלים באשקלון.

נועה שרגא, מוקדנית ידידים מפרויקט מעורבות חברתית שענתה לשיחה במוקד, לקחה פרטים והזעיקה סיוע. יהונתן אמסלם, דניאל ברכה ושמואל קבדה, מתנדבי סניף אשקלון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוק בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

יהונתן מספר: “ננעל תינוק כבן חצי שנה לעיני אימו. מתברר שהאם הניחה את התינוק ואת כלב המשפחה במושב הבטיחות, והכלב לחץ על שלט הרכב ונעל אותם בפנים. הייתי בסידורים בעיר כשהתקבלה הקריאה. יצאתי למקום בזריזות, והגעתי תוך מספר דקות. במקום היו כוחות חירום שחיכו להגעתנו. הוצאתי את ערכת הפתיחה מרכבי ובתוך מספר שניות חילצתי את התינוק והכלב בשלום. האם הודתה לי ולארגון על החילוץ המהיר. סיפוק מדהים ותחושה מרגשת.”

הפעם השנייה: פעוט ננעל בשגגה ברכב • ״האמא בירכה אותנו בהתרגשות, ואמרה שאין כמו ידידים״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אימו, ברחוב עולי הגרדום באשקלון. דוד דרשן – סג״מ סניף פתח תקווה, ענה לקריאה והזעיק מתנדבים למקום. ג׳ימי מודזגורישוילי – אחראי לוגיסטיקה, שרית מכלוף ברששת – אחראית מתנדבים בסניף, יחד עם שני פנטהון, מתנדבת הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

ג׳ימי מספר: ״הייתי בביתי כשקיבלתי את הקריאה, ומיד יצאתי למיקום. בהגעתי התברר כי האמא השאירה את הפעוט ברכב בזמן שהלכה להביא את אחיו, והפעוט נעל את עצמו כשהמפתח בפנים. התחלתי בפעולות חילוץ יחד עם מתנדבים נוספים שהצטרפו אליי, ובשניות הפעוט חזר לידי אימו. האמא בירכה אותנו בהתרגשות והודתה לנו רבות, אמרה שאין כמו ידידים ושיבחה את הגעתינו המהירה”.

הפעם השלישית : פעוטה ננעלה ברכב וחולצה בשלום ע”י מתנדבי ידידים • “הנוכחים הריעו כשנפתחו דלתות הרכב”

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני הוריה, ברחוב מעלה הגת באשקלון. מאור ניסן, מוקדן ידידים מפרויקט מעורבות חברתית, שענה לשיחה במוקד, לקח פרטים והזעיק סיוע. מאחר גנון – סג”מ סניף אשקלון ושרית מכלוף ברששת – אחראית מתנדבים סניף אשקלון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

שרית מספרת: “בדרכי חזרה לבית מקניות בעיר, קיבלתי את הקריאה על פעוטה שננעלה ברכב, במרחק קצר ממני. שיניתי כיוון ויצאתי מיד לכתובת. כשהגעתי התחלתי בפעולות פתיחה מהירות, כשאליי מצטרף מאחר ומסייע לי. בשיתוף פעולה מדהים הצלחנו לפתוח את דלתות הרכב ולחלץ את הפעוטה בשלום. משיחה עם האם, מתברר שהאב בהיסח דעת, לחץ על כפתור הנעילה ויצא מהרכב. הנוכחים במקום הריעו ברגע שפתחתי את הדלתות וההורים הודו לי על מהירות החילוץ. סיפוק אדיר כל פעם מחדש.”

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן