news08.net/ads.txt

תכירו את הסמנכ”לית החדשה ב-ה.ל.ר: נועה ברעם

בתפקידה האחרון משמשת כמנהלת המחלקה לעיצוב אורבני במינהל ההנדסה של עיריית לוד

אדריכלית נועה ברעם נבחרה לתפקיד סמנכ”לית בניה ציבורית בחברה לפיתוח רחובות בע”מ

ברעם, 38, בתפקידה האחרון משמשת כמנהלת המחלקה לעיצוב אורבני במינהל ההנדסה של עיריית לוד. לברעם תואר ראשון בארכיטקטורה ובינוי ערים מהטכניון ותואר שני בתכנון ערים ואזורים בהצטיינות מהטכניון, ולמעלה מעשור ניסיון בארץ ובחו”ל בעיצוב מבנים מורכבים ופיתוח עירוני בהל”ר מחכה לברעם עבודה בהיקף של כ- 1.5 מילארד ₪ בתכנון ובניית מבני חינוך וציבור בצמידות לתנופת הפיתוח הגדולה של העיר רחובות. אמש אישר דירקטוריון החברה בראשות ראש העיר רחמים מלול את מינויה.

רחמים מלול, ראש העיר: “נועה נכנסת לתפקיד מורכב וחשוב ביותר לפיתוח העיר והיא מהווה תוספת מקצועית ראויה ומנוסה לצוות של הלר בשותפות עם מינהל ההנדסה. אני מאחל לה הצלחה רבה”.

ניסים סלמן, מנכ”ל החברה: “אני שמח מאוד על הצטרפותה של נועה לשורות הל”ר ועיריית רחובות. אני מאמין שהערך המוסף המקצועי של נועה, ששמה הולך לפניה, יביאו להשבחת המרחביים הציבוריים בעיר ושדרוג של מבני הציבור והחינוך שהל”ר מתכננת ומקימה בשותפות עם מינהל ההנדסה. האתגרים בתחום הפעילות הינם עצומים וכוללים בניה ציבורית עם פונקציות רבות, הריסה ובינוי של מוסדות רבים ותכנון ואישור פונקציות ציבוריות בהתחדשות עירונית.”

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן