תכירו את עדן הודיה כהן, שמתקשרת בלייב על המלחמה – ומדייקת בהכל!

אין לה עצם בלשון. היא אומרת הכל. היא רואה את הכל – ויורה. לא טוב לכם? תעבירו ערוץ! | תכירו את המתקשרת הכי חזקה בארץ: עדן הודיה כהן, שמייד תעלה בלייב ותדבר על המלחמה – בלי חשבון!!! (שידור הלייב בכתבה)

תזכרו את השם שלה: עדן הודיה כהן, מתקשרת מוכרת מהצפון שמתחילת המלחמה – כל מה שהיא אומרת מדויק ומותיר את עוקביה בכל העולם בשוק מוחלט כולל פיגועי טרור, שטפונות,  מדינות שיסתכסכו ביניהן, רעידות אדמה בקרב מדינות שיהיו נגד ישראל, החזרת שבויים על ידי צה”ל, מתקפות סייבר וניסים גלויים – אלו רק חלק מדבריה. והיא קולעת בול!!

במשך שנים מעדכנת עדן הודיה כהן את ציבור עוקביה על מה שצופן העתיד, היא הייתה הראשונה שהודיעה על כוונת ארגוני הטרור להטיל אימה על מוסדות חינוך וציינה את העיר אילת כאחד היעדים – בזמן שכולם גיכחו – החות’ים מתימן ירו על עיר הנופש והותירו את התושבים והמפונים מהעוטף בהלם. האילתים לא הספיקו להתאושש – ועדן הבהירה: אילת בסכנה כללית, שימו לב על הילדים שלכם והופ – כטב”מ נחת בבית ספר צאלים ורק באורח נס לא יצאו מן האירוע הזה נפגעים.

אין לה עצם בלשון. היא אומרת הכל. היא רואה את הכל – ויורה. לא טוב לכם? תעבירו ערוץ!

בכל שבוע, מידי יום שלישי בערב היא עולה בשידור לייב בחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלה – ומודיעה על מה שצופן בשבוע הקרוב או בזמנים הקרובים. בעת האחרונה היא מדברת בעיקר על המלחמה וכאמור לא בוחלת באמצעים. בלייב הקודם הודיעה כי היא רואה שהחטופים מועברים ממקום למקום, בצער גדול – חלקם אף אינם בין החיים. אמש היא קיבלה את התשובה למה שראתה בחיזיונה כאשר ארגון הטרור חמאס פרסם סרטון ובו חטופה שמדברת בתחילת הסרטון ובהמשך תמונותה ללא רוח חיים.

בין הדברים שאמרה בלייב בשבוע שעבר: “הצפון מתחמם, העולם עוצר מלכת, אף אחד לא מקבל את מה שקורה – את הפעילות הקרקעית בעזה מנסים להפסיק בכל דרך. מי שנותן עזרה לעזה – לא באמת רוצה להילחם, נסראללה מנסה לגרום לנו לפחד אבל כרגע זו פעולת נקמה / הפחדה, הוא לא באמת רואה או מבין את היכולות של ישראל עד הסוף. נסראללה מנסה להכניס מדינות יחד, כולל “לעשות לנו הפתעה” – מה שישים אותו בעמדה שהוא לא חושב – מבחינתו אנחנו לא ממש נילחם, אלא רק נטפטף ויש בנו פחד אבל אנחנו, ישראל מתחילים לבנות תוכניות חדשות מול הלחימה הכוללת כך שתהיה מלחמה גם עם לבנון וגם עם עזה במקביל!

עוד אמרה: בתוך 4 זמנים שהם 4 ימים / 4 שבועות / 4 חודשים תיעשה היסטוריה – שתגרום להסלמה עולמית, סכסוך בין מדינות. יפתיעו את אמריקה כי היא נמצאת לצידנו – והיא גם תצטרך להילחם. מה שביידן חשב הוא שיסגור את המלחמה עם משא ומתן – אבל הוא יבין שאין מצב אחר. בארץ – בשבועיים הקרובים תהיה הסלמה בצפון (כפי שציינתי לייב קודם) – כל הצפון להיות דרוכים! תהיה תפיסת מחבלים והשחרור לפי מה שאני רואה – עד חודש וחצי כשבינתיים עוד מדינה נכנסת ללחימה”.

עדן הודיה כהן (כבר אמרתי לכם לזכור את השם): “יהיה שחרור חטופים עד חודש וחצי – שילוב של עסקה ושחרור אסירות, תהיה מציאת מנהרות ותחמושת וגם מציאת שבויים. תרשמי לך: כל מדינה שתעזור לעזה – יקרה לה משהו נורא. זה חודש של רעידות אדמה – מי שיזיק לישראל – יחטוף מלמעלה”. על החטופים אמרה: “אני רואה יותר מהמספרים עליהם צה”ל מדבר. מספר החטופים נושק ל-300. אם רבע יחזרו – נגיד תודה. חלק צה”ל ימצא בעצמו, חלק יחזירו, חלק נקבל גופות וחלק לא נמצא בכלל. בין היתר יחטפו תינוק שרק נולד”.

שימו לב!! הערב (שלישי, 14/11/23): שידור חי מיוחד מחשבון האינסטגרם שלה – המלצה: תעקבו אחריה בלחיצה כאן

שימו לב – חלק מהדברים שאמרה המתקשרת עדן הודיה כהן – וקלעה במדויק!!

צילום: מתוך האינסטגרם-עדן הודיה כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורן
אורן
6 months ago

כזה אוסף של חרטוטים לא שמעתי מלא זמן סליחה למאמינים

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורן
אורן
6 months ago

כזה אוסף של חרטוטים לא שמעתי מלא זמן סליחה למאמינים

דילוג לתוכן