news08.net/ads.txt

תכירו: התושבים החדשים של גן יבנה

חברת ‘אסיה סיירוס’ קיימה אירוע בחירת דירה עם זוכי המחיר למשתכן בשכונת ‘נויה’ בגן יבנה בגן האירועים ‘גאיה’. 220 זוכי הפרויקט בחרו את הדירה החדשה בה זכו, וטת המעמד המרגש ליווה ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון, שפגש את התושבים החדשים, בירך אותם ואף סייע להם בבחירת הדירות החדשות.

“שמחתי לפגוש את תושבי גן יבנה החדשים”, אמר דרור אהרון. “מדובר בפרויקט בעל משמעות לאומית אדירה. התוכנית נמצאת בשלבים מתקדמים ונותנת מענה לצרכים מהותיים של גן יבנה שנים רבות קדימה, ובזכותה היישוב ישתדרג באופן משמעותי. כל התהליך נעשה בצורה שקולה, תוך התחשבות בכל צרכי התושבים, כולל ביצוע כביש הגישה הצפוני, שיחבר את גן יבנה לכביש 4 ומשם למרכז הארץ – טרם אכלוס הפרויקט. יוקם פארק של כ-100 דונם, שיהווה ריאה ירוקה. יש גם דיור מוגן לגיל השלישי. אין ספק שביצוע התוכנית יצעיד את גן יבנה קדימה ויבטיח את עתידה”.

מנכ”ל אסיה סיירוס, אבי תם הוסיף: “פרויקט זה, הוא פרויקט הדגל של החברה! והזוכים יזכו לגור בפרויקט ייחודי וראשון מסוגו בגן יבנה שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. חברת ‘אסיה סיירוס’ תמשיך להקים, לפתח, לבנות ולהוביל את החדשנות בתחום הנדל”ן”.

•••

הפרויקט ממוקם בשכונת גן יבנה מערב המתחדשת, כאשר פיתוח השכונה כולל, בין היתר, הקמה של 23 בניינים בהם מוצעות דירות בנות 3-5 חדרים. מלבד הבניינים, יוקמו בשכונה מגוון פרויקטים לרווחת התושבים כגון פארק בגודל של 100 דונם שיהווה ריאה ירוקה, ייסלל כביש יציאה צפוני שיחבר את גן יבנה לאיזור המרכז, יקצר את זמני הנסיעה וימנע פקקים, בניית בית ספר תיכון חדש, בית ספר יסודי ואשכולות גני ילדים, הרחבת קאנטרי גן יבנה ועוד.

בהגרלת המחיר למשתכן שווקו 220 יחידות דיור, במחיר של החל מ-1.1 מיליון כאשר להגרלה נרשמו 4,000 משפחות. שאר הדירות בפרויקט, משווקות לשוק במחיר החל מ 1.7 מיליון ₪. לכל הבניינים בפרויקט יש חניון תת קרקעי ולכל דירה יש מרפסת, חנייה ולחלקן גם מחסן. מעבר לדירות אלו, בפרויקט נבנו גם דירות מיוחדות, דירות גן ופנטהאוזים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן