תכנית ההמראה הכלכלית של עיריית רחובות יוצאת לדרך

עם תום גיבוש התכנית הכלכלית, ראש העיר צפוי להציג את עקרונותיה לתושבים בשקיפות מלאה

חודש לאחר שנכנס לתפקיד ראש העיר, מתן דיל מוביל את תכנית ההמראה הכלכלית של עיריית רחובות

התכנית המתגבשת בימים אלו נועדה לבלימת הגירעון המצטבר, ייצוב כלכלי, בנייה מחדש של תקציב העירייה ובסוף התהליך הפיכתה של רחובות לעיר איתנה- תוך הקפדה על איכות השירות המוענק לתושבות ותושבי העיר

הבוקר (רביעי, 8.5) ראש העיר כינס ישיבה מיוחדת עם מ”מ ראש העיר, סגניו, מנכ”ל העירייה, חברי ועד העובדים וכל ראשי המינהלים, האגפים ומנכ”לי החברות העירוניות בנושא התכנית הכלכלית החדשה של רחובות- כל הפרטים בכתבה המלאה.

מאז כניסתו לתפקיד לפני כחודש, ראש העיר הקדיש זמן רב כדי ללמוד את מצבה הכלכלי של העירייה והקים צוות משימה מיוחד שתפקידו לגבש תכנית המראה כלכלית לעיריית רחובות.

התכנית הכלכלית המתגבשת כוללת מספר צעדים לבלימת הגירעון, בנייה מחדש ושינוי מבני של תקציב העירייה, הכנת תכנית התייעלות שתמנף את היתרונות הכלכלים של רחובות ותוביל את העירייה לאיזון תקציבי ולבסוף גם למעמד של עיר איתנה.

בשלב הראשון לגיבוש התכנית ראש העיר נפגש באופן שוטף עם מנכ”ל העירייה מאיר דהן, הגזברית דניאלה ליבי, סמנכ”ל משאבי האנוש גלית אנגל וחברי וועד העובדים רמי מדהלה וליאור שוקרי כדי לדון באפשרויות הרלוונטיות לחיסכון בהוצאות השוטפות.

בנוסף, ראש העיר מתן דיל ומנכ”ל העירייה בחרו בשבועות האחרונים משרד שהתמחותו בייעוץ כלכלי לרשויות מקומיות הכולל כלכלנים ורואי חשבון שיעניק שירות ליווי מקצועי לעיריית רחובות. נציגי החברה יסייעו בגיבוש תמונת מצב כלכלית אמיתית ויציעו אפשרויות שונות לצמצום הגירעונות ע”י רידוד הוצאות והגדלת הכנסות מערוצים שונים.

היום, רביעי (8.5) הניע ראש העיר את השלב השלישי בגיבוש תכנית ההמראה הכלכלית ויזם פגישה משותפת עם ממלאי מקום ראשי העיר, סגניו, חברי ועד העובדים וכל ראשי המינהלים, האגפים ומנכלי החברות העירוניות – החברה לפיתוח רחובות (הל”ר), תאגיד המים הבאר השלישית והחברה העירונית לתרבות נופש וספורט. במהלך הפגישה ראש העיר ביקש מכל אחת ואחד מהמנהלים להציג אפשרויות לצמצום בתקציבי האגפים והחברות-מבלי לגרוע או לפגום בשירות אותו יקבלו תושבות ותושבי העיר.

בנוסף, כל אחת ואחד מהמנהלים נדרשו לראשונה להציג תכנית עבודה מקושרת תקציב – תכנית שתקבע את תחומי הפעילות של כל אגף, מינהל וחברה לשנת 2025. בשבועות הקרובים ראש העיר צפוי להיפגש עם כל אחד מהמנהלים כדי לבחון את הצמצום בתקציבים ולמנוע הוצאות מיותרות לקופת העירייה.

עם תום גיבוש התכנית הכלכלית, ראש העיר צפוי להציג את עקרונותיה לתושבים בשקיפות מלאה.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן