news08.net/ads.txt

סוף סוף: תכנית “כרמי גת צפון” יוצאת לדרך

תכנית “כרמי גת צפון” אושרה בוותמ”ל – הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור – השבוע. התכנית נחתמה כהסכם גג נוסף באוגוסט 2018 המרחיב את הסכם הגג הראשון של “כרמי גת” (משנת 2013) וכעת, מקבלת תוקף. קריית גת, ממשיכה בדרכה להפוך למטרופולין שוקק על צומת הדרכים הארצית 35, 40 וכמובן, כביש 6. 

בנוסף, גם תכנית “קרית גת מערב” מתקדמת בקצב והיא אושרה להפקדה לפני שבועות אחדים. בתכנית זו צפויות להיבנות עוד 8,300 יחידות דיור לצד שטחי ציבור, מסחר, ספורט ונופש. תכניות אלו, מקודמות לצד פיתוח אדיר ברחבי העיר עצמה. ברובע החדש “שער העיר” אשר ישלים את חידוש תוואי הכניסה הצפונית לעיר, ויחבר בין העיר הוותיקה ובין רובע “כרמי גת”. את תכניות המרכז העירוני החדש ומתחם הרכבת המתחדש, אשר יכלול עירוב שימושים של בנייה למגורים ויותר מ-500,000 מ”ר שיוקצו למסחר ותעסוקה וכן מבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים. כל אלו, לצד מיזמי התחדשות עירונית ופינוי בינוי ברחבי העיר, בשבטי ישראל, מבוא בנימין, האיבצן ומתחם יאסקי. קרית גת ממשיכה להתרחב ולהתפתח ולבנות בקצב שיא לטובת אלפי משפחות צעירות המבקשות לקבוע את ביתן בקריית גת – המרכז החדש של ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן