news08.net/ads.txt

תלונה ראשונה בוועדת האתיקה – נגד ח”כ עופר כסיף | הסיפור המלא

עו”ד איתמר בן גביר, ממפלגת ‘עוצמה יהודית’, הגיש הערב (שלישי) תלונה לוועדת האתיקה נגד ח”כ עופר כסיף, תושב רחובות, שאמר בנאומו הראשון בכנסת כי “משנתו של הרב קוק נגועה מיסודה בתורת גזע מבישה”.
בתלונתו ציין כי “להבדיל אלף אלפי הבדלות, כסיף לא היה מעז לתקוף מעל דוכן הכנסת איש דת מוסלמי או נוצרי והפגיעה במורנו ורבנו, הרב קוק, היא צעד שאסור לשתוק עליו ועל וועדת האתיקה להתערב ולהעניש את כסיף”.
‘תלונה לוועדת האתיקה הוגשה גם מטעם בצלמו בטענה לפגיעה חמורה ברגשות דת. “בנאום השמיץ עופר כסיף את הרב קוק שהיה הרב הראשי לישראל וקרא לדבריו תורת הגזע” נכתב בתלונה. “מדובר בפגיעה חמורה ביותר במליוני אזרחי ישראל אשר מאמינים ברב ובתורתו. כזכור כללי האתיקה קובעים שעל ח”כ לפעול למען כבוד הכנסת ולכך שאזרחי ישראל יכבדו את הכנסת. מדובר במעשה הפוך וקיצוני לחלוטין. עם כל הכבוד לחופש ביטוי פגיעה ברגשות דת הינה אף עבירה על החוק במקרים מסויימים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן