news08.net/ads.txt

תלונות קשות בקהילה החרדית בקרית גת על התנהלות חברת האוטובוסים “גלים”

חברת האוטובוסים ׳גלים׳ החליפה את ׳אגד׳, בתחילת חודש ספטמבר בין היתר בקריית גת. מדובר בקווים המשרתים את הציבור החרדי בעיר. כעת מתברר שמספר התלונות על השירות: איחורים ותדירות הקווים הולך וגובר.  במשרד התחבורה מנסים לתרץ את ההתנהלות בחבלי לידה של החברה ומבטיחים לטפל. 

.

 

כפי שפורסם במקומון, מספר התלונות הולך וגובר – אוטובוסים אשר חולפים על פניהם וכלל לא עוצרים בתחנה, אוטובוסים שלא יוצאים בזמן, או שלא יוצאים כלל. תושבים רבים נשארים בתחנות ונאלצים להמתין שעות בתחנה, עד לקו הבא. היו גם תלונות כי האוטובוס האחרון בשעות הלילה לא עבר כלל, ומספר פעמים נאלצו ומשפחות שחוזרות מאירוע או סתם נוסעים, להישאר בירושלים או בני ברק. חלק מהם נשארים ללא מקום שינה, וממתינים עד לאוטובוס הראשון שיוצא בבוקר.

בחברה החרדית זועמים בעיקר על משרד התחבורה: “לא יכול להיות שארבעים איש ממתינים בירושלים במוצאי שבת משעה 20:30 עד 00:10. זה לא יכול להיות דבר כזה, מעל שלוש שעות חייבים לטפל בזה. במשרד התחבורה אומרים לנו לשלוח תלונות, אנחנו שולחים אבל לא קורה עם זה שום דבר”.  

תגובת משרד התחבורה: “חברת גלים זכתה במכרז להפעלת קווי התחבורה הציבורית בעיר קריית גת לאחר שקיבלה את הניקוד הגבוה ביותר. עם כניסתה לשירות, בוצעו שיפורים רבים לנוסעים, הכוללים בין השאר הכפלת תדירות הנסיעה בין קריית גת לירושלים ולבני ברק, הצטיידות באוטובוסים חדישים, גיוס נהגים רבים והצטיידות בטכנולוגיה חדישה.

יצוין כי משרד התחבורה מבצע בקרה אלקטרונית על כלל הנסיעות בהן מחויב המפעיל וכן בקרה על חלק מהנסיעות באמצעות פקחים. בכל מקרה של אי עמידה בלוחות זמנים, דילוג על קווים או אי ביצוע נסיעה, מוטלים על אותה חברה קנסות כבדים וניתן ניקוד שלילי, המשפיע על סיכוייהן לזכות במכרזים עתידיים להפעלת שירות תחבורה ציבורית.

בנוסף, המשרד מבצע בקרה סמויה לאורך מסלולי הנסיעה של הקווים ובוחן בין היתר נסיעה בהתאם למסלול הקבוע, עצירה בתחנות, תקינות השילוט ואמצעי הכרטוס והתנהגות נהג. כמו כן, נבחנים ביצועי נסיעות מתוכננות, עמידה בלוחות הזמנים (איחורים והקדמות בזמני הנסיעה), התנהגות הנהג במהלך הנסיעה, ניקיון האוטובוס, נגישות לנוסעים עם מוגבלויות ועוד.  בכל מקרה של אי עמידה בתנאי השרות, ניתן להגיש תלונה למשרד התחבורה בכתב, בפקס ובאמצעות פנייה מקוונת באתר משרד התחבורה, והיא תטופל במהירות וביעילות”.

מחברת ‘גלים’ לא התקבלה תגובה. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן