תלונות קשות מצד עשרות הורים כלפי רשת חוויות. יניב מרקוביץ’: “מודע שיש הרבה מה לשפר”

תלונות קשות מצד עשרות הורים כלפי רשת חוויות בקבוצת הפייסבוק הורי רחובות אותה מנהל משה מנצ’ו. באחד הפוסטים שהועלו אתמול, צוין: “לקראת ההרשמה לגני העירייה ולצהרונים, אני רוצה להזהיר אתכם מהצהרונים של רשת חוויות” על ידי אחת האמהות שילדה מתחנך בצהרון והמשפט הזה גרר אחריו עשרות תגובות, מרביתן תלונות ותמיכה בדבריה.

כותבת הפוסט ציינה: “אמנם יש ל’חוויות’ צהרונים טובים, אבל זה לחלוטין עניין של מזל וכמות הנרשמים, מי שיצא לו ליפול על גן שהצהרון שלו לא טוב, ייתקע עם הלא טוב הזה, כי בחוויות פשוט לא פתוחים לשמוע”. את הפוסט סיימה במשפט: “שומר נפשו ירחק מהצהרונים של חוויות”.

יניב מרקוביץ'
יניב מרקוביץ’

בין התגובות אשר תמכו בדבריה: “ההתנערות של חוויות פשוט מזעזעת עושים מההורים צחוק ומשאירים אותנו שבויים כאילו אנחנו לא משלמים להם ממיטב כספינו ומי שסובל אלה כמובן הילדים…”. אם אחרת הוסיפה: “בעיני הורי רחובות צריכים לקום ולהוציא את חוויות הצהרונים ולדרוש מהעירייה להביא חברה חיצונית שמעתי על לא מעט חברות טובות. הכל בידיים שלנו”.

מהתגובות עולה כי להורים אין מושג לאן עליהם לפנות בכדי לשנות. “בשנה הבאה אני צריכה להכניס את הילד לגן עירייה, אני שומעת המון תלונות על הצהרונים, באמת אין מה לעשות? אני שומעת בערים אחרות על צהרונים מדהימים למה לילדים שלנו לא מגיע?”, שאלה אחת האמהות.

21453_10201689204051834_1914926150_n
משה מנצ’ו נמנע להגיב עד הערב (שלישי). “התמונה של הדברים שעולה כאן בהחלט אמורה להטריד הורים רבים”, כתב. “לצערי הרב, מאז תחילת השנה אני שומע על התופעה הזאת מיותר ויותר הורים שילדיהם הולכים לצהרוני חוויות וגם לא מעט מאנשי צוות שפונים אליי באופן פרטי ומתריעים על כך. בהחלט מאכזב לאור העובדה שבשנים קודמות ההתנהלות הייתה אחרת וההתייחסות לטענות ההורים נעשתה באופן מקצועי ומשביע רצון”.

עובדי חוויות אף הם הביעו בפני “רחובות היום” את דעתם: “אנחנו עובדים כל כך קשה למען הקהילה ולמען השם הטוב של הרשת, לא ברור לנו מדוע איש בהנהלה לא מגיב ומגן על השם שלנו? איפה האחריות של חברי ההנהלה? כולם כבר ראו את הפוסט הזה אבל אם נגיב בשמנו ישר יפלו עלינו, אז למה הם לפחות לא מעניקים הסבר להורים הרבים שמפתחים כלפינו אכזבה בימים האחרונים?”.

יו”ר דירקטוריון רשת חוויות, יניב מרקוביץ’, מסר בתגובה: “בימים האחרונים נחשפתי למספר פוסטים שמבקרים את התנהלותה של רשת חוויות בחלק מהמעונות והצהרונים. החובה שלנו כמערכת להיות קשובים לביקורת ובעיקר לשמוע את ההורים, ולנסות לתת מענה לבעיות שהם מזהים ומכירים במערכת.

“אני מודע לכך שיש הרבה מה לשפר, יש בעיות רבות שאולי לא זוכות לפתרון הנכון בזמן הנכון, אבל אני גם מודע לזה שאנחנו נותנים מידי יום מענה לאלפי ילדים במסגרות השונות שלנו ושרובם הגדול של ההורים מרוצים. אני מודע לצוות העובדים שלנו שרובו ככולו נותן את הנשמה למען העבודה והילדים.

“אני לא יכול להגיב לפניות הכלליות אך יכול לטפל באופן נקודתי בכל בעיה שההורים יציפו. בחלק מהבעיות שהועלו כבר התחלנו לטפל היום. לצד צוות הצהרון יש את מנהלת האזור שאמורה לסייע בפתרון בעיות ובימים אלו נכנס אהרן כהן לנהל את אגף הצהרונים של חוויות. הם ייתנו לכם סיוע ופתרון לכל בעיה שתעלה בצורה עניינית.

“אני עומד לרשות ההורים כדי לשמוע ולתת מענה לבעיות שלא נפתרו בקרב הצוות הניהולי, לכל פנייה אנסה למצוא את הפתרון המהיר, הנכון והטוב ביותר. צריך לזכור שלעתים הפתרון של המערכת לא תואם לפתרון הרצוי של הורה זה או אחר אבל עדיין חובה עלינו לנמק את החלטתנו וכאמור לעשות הכל כדי לתת את השירות הטוב ביותר להורים וכמובן לילדים”.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן