תלונות קשות על לכלוך והזנחה בשכונת נאות שמיר: “לעירייה יש מצוקת קרטוניות”

תושבים בשכונת נאות שמיר מתלוננים על כך שהקרטוניות, המחזוריות והפחים מתמלאים מהר, תדירות הפינוי אינה גבוהה מספיק ולכן ניתן לראות לכלוך רב בשכונה. “זה שאנשים חוצפנים שזורקים ככה זה גם נכון, אבל תכלס אין פח אחד פה”.

תושבים בשכונה מתלוננים על כך בעיה בתדירות פינוי פחי המחזור בעיר. התלונות הן לגבי מחסור בפחים, הקרטוניות והמחזוריות. לטענתם, מאחר והקרטוניות מתמלאות ועולות על גדותיהן, ניתן לראות בשכונה קרטונים על הרצפה. “עם אין ספור קריאות לעירייה לפינוי של הזוועה, הם בתשובה שזה בטיפול ומחפשים לראות מי זרק בשביל הדוחות. בינתיים כבר 3 שבועות הזוועה ככה, גם את הפחים הזיזו מפה משום מה שבכלל נהיה קטסטרופה כי לעירייה יש מצוקת קרטוניות. זה שאנשים חוצפנים שזורקים ככה זה גם נכון, אבל תכלס אין פח אחד פה”.

תלונה נוספת היא פגיעה בנכים: “עברתי מאילת ליבנה הירוקה, צר לי שככה עיריית יבנה קולטת תושבים חדשים! אני גר בשכונת נאות שמיר וככה קיבלו את פניי. אין פחי זבל מסודרים, מכולת זבל של העירייה בחנית נכים ועוד… פנינו מספר פעמים ללשכת ראש העיר וכלום לא משתנה. תמונות מדברות בעד עצמם, לחנות מכולת זבל בחניית נכים זה עברה על החוק ופגיעה בנכים. גם עיריית יבנה לא מעל לחוק, פשוט בושה השם יבנה הירוקה לא מתחבר עם ערימות זבל”.

תגובתה הרשמית של עיריית יבנה טרם נמסרה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן