news08.net/ads.txt

תלונות של תושבי קריית עקרון על סניף הדואר: “סבל בל יתואר”; מועצת קריית עקרון: “לתושבים טענות מוצדקות”

הדואר לא בא היום, וכנראה גם לא מחר: תושבי קריית עקרון מתלוננים על עיכוב ותקלות שונות בחלוקת הדואר ומסירתו ביישוב.
בפוסט שהועלה ב”קריית עקרון – העמוד הרשמי” הוצפה הבעיה וגררה אחריה מאות תגובות של תושבים, חלקן ממש קשות, אשר סובלים מהבעיה. המועצה שמעו את מצוקת התושבים: ” זיהינו כי מדובר בבעיה רוחבית”.

לטענת חלק מהתושבים, יש בעיה בסיסית בדואר ישראל בכל הקשור ליישוב: “למה תושבים צריכים לסבול מנציגים חסרי תודעת שרות? חוסר רצון לעזור או למצוא פתרון, חמור יותר שמדובר באנשים שלא יכולים להזמין תור כי אין להם שום ידע בלהפעיל מחשב. אני כל חבילה שמקבל מפנה למיקום אחר לקבלה אך לעיתים זה מגיע ישר לסניף, עוד לפני הקורונה זה היה בלתי נסבל עכשיו זה סבל בל יתואר”.

תושבים נוספים התלוננו גם על התורים הארוכים שמשתרכים כל יום: “התור הזה לא שווה כלום אם גם ככה הם לא מחליפים מספרים וכל מה שאתה מקבל זה מבטי נאצה מכל מי שממתין כבר שעה בתור ונאלץ להאמין לך שבאמת הזמנת תור”.
צריך להעביר את זה הלאה! כנראה שמפה לא תבוא הישועה”, סיכם אחד התושבים, “פשוט הזוי! יש תלונות על הדואר ועל העובדים כל יום מאז שנפתחה הקבוצה”.
ממועצת קריית עקרון נמסר: “אנו שומעים את מצוקתם של התושבים לגבי טיב השירות של דואר ישראל. כבר לפני מספר חודשים פנינו ישירות למנכ”ל דואר ישראל והבענו את המצוקה של התושבים בכל הנוגע לתורים הארוכים והיעדר הבקיאות של העובדים. המנכ”ל הבטיח כי יטפל בבעיה אך למרות זאת ולמרות שהגיעה לכאן מנהלת המחוז כדי לבדוק בשטח את הבעיות השונות, לצערנו דבר לא השתנה, לתושבים טענות מוצדקות! אנו מצויים בפרטים ועוקבים אחר הנעשה. זיהינו כי מדובר בבעיה רוחבית ולא נקודתית בקריית עקרון. על כל מקרה, ראש המועצה יפנה לשר התקשורת לאלתר לטיפול אישי בסוגייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן