תלמידות אולפנת הנני מקריית מלאכי נחשפו לעולם החדשנות בגוגל

הביקור הינו דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מוצלח בין המוסד החינוכי – אולפנת הנני וחברת טכנולוגיה

פותחות דלת לעתיד טכנולוגי: תלמידות אולפנת הנני פוגשות נשים פורצות דרך בגוגל

. הסיור התקיים במסגרת שיתוף פעולה בין האולפנה לגוגל

לאחרונה, זכו תלמידות אולפנת הנני קריית מלאכי לחוויה ייחודית, כאשר התארחו במשרדי גוגל בתל אביב, וקיבלו הצצה לעולם החדשנות הישראלית מקרוב.

הביקור כלל הרצאה מעוררת השראה ומפגש עם בוגרות אולפנות שעובדות כיום בגוגל, שסיפרו להן על המסלול שעשו מהאולפנה ועד לחברת הטכנולוגיה הענקית.

הביקור המיוחד התקיים כחלק משיתוף פעולה שנרקם בין גוגל לאולפנת הנני, שמטרתו להגביר את המוטיבציה ללמידה בקרב התלמידות ולפתח אצלן תמונת עתיד מיטבית. שיתוף הפעולה עתיד לכלול שיחות ומפגשים עם התלמידות, ההורים והצוות החינוכי, ומתמקד בזיהוי החוזקות של כל תלמידה, טיפוח חלום אישי, הגברת המוטיבציה ללימוד השפה האנגלית ובחירה במסלולי מצוינות ומגמות טכנולוגיות בתיכון.

“הביקור בגוגל היה חוויה מיוחדת במינה עבור תלמידותינו” סיפרה נגה ותרי מנהלת אולפנת הנני. “הן נחשפו לעולם חדש ומלהיב של טכנולוגיה וחדשנות, ולמדו על מגוון רחב של אפשרויות קריירה בתחום. אנו מאמינים שביקור זה יעודד את התלמידות לחלום בגדול ולשאוף להצליח בתחומים מדעיים וטכנולוגיים.”

במהלך הביקור השתתפו התלמידות בשני מפגשים מרכזיים בהן למדו על ההיסטוריה של גוגל, החזון והפיתוח, קיבלו הסבר על בינה מלאכותית וערכו סיור וירטואלי באחת מחוות השרתים של גוגל. החלק השני הוקדש לפאנל יחד עם בוגרות אולפנה שעובדות היום בגוגל בתחומי פיתוח, דאטה ושיווק. הן סיפרו לתלמידות על המסלול שעשו מהאולפנה עד לעבודה בגוגל. לאורך כל הביקור הבנות שאלו שאלות והיו סקרניות לגבי עבודתן של הבוגרות בגוגל.

בעקבות הביקור המוצלח, מתקיים כעת שיח בין אולפנת הנני לגוגל במטרה לבחור קבוצת מיקוד מצומצמת מהכיתה הזו ולעבור אתה תהליך עומק שיכלול גם חיבור של ההורים למהלך. מטרת התהליך היא להעניק לתלמידות כלים ומידע נוספים שיסייעו להן להגשים את חלומותיהן בתחום הטכנולוגיה.

מנהל אגף החינוך ד”ר אבי אדרי: “הביקור של תלמידות אולפנת הנני בגוגל הוא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מוצלח בין מוסד חינוכי וחברת טכנולוגיה. שיתוף פעולה זה מאפשר לתלמידות לקבל הצצה לעולם העבודה המודרני, ללמוד על אפשרויות קריירה מגוונות ולפתח את כישוריהן ולחלום בגדול”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן