news08.net/ads.txt

תלמידות בית הספר למחול של רשת חוויות יצאו להשתלמות בפסטיבל ארצי

במסגרת הפסטיבל, יוזמת עמותת “אהב”י” (עמותה לקידום אומנות העם בישראל), הועברו לתלמידות שיעורי מחול ייחודיים, על ידי מיטב מורי ומורות המחול בארץ, ביניהן ענת כ”ץ ורונית זיו. בין הסדנאות שבהן השתתפו הבנות ניתן למנות מחזות זמר, היפ הופ, מודרני ורפרטואר מתוך הופעות המחול שהתארחו בפסטיבל.

בנוסף, התלמידות צפו בשני מופעי מחול, “מולטי”- מאת ענת כ”ץ וארז מעיין, ו”חחח. דוט. קום”, מאת רונית זיו. לאחר כל מופע השתתפו התלמידות בשיחה אישית עם יוצרי המופע והרקדנים המבצעים.  את הבנות ליוותה מאיה שוורץ, מורה למחול מודרני וליוגה בוגרת הסטודיו, שגדלה בבית הספר למחול ביט-תנועה חוויות שוויץ המדע של רשת חוויות. לי מדמוני גבע, המנהלת המקצועית של בית הספר למחול ביט-תנועה חוויות שוויץ המדע, מסרה כי: “זו זכות גדולה עבורנו לחשוף את התלמידות שלנו למחול איכותי, לסדנאות ומופעי מחול של היוצרים והרקדנים הטובים בארץ. מכל פסטיבל כזה הבנות חוזרות עם חוויות מעצימות ומלמדות, ומביאות אותן איתן לסטודיו. החוויות הללו מעודדות אותן לעבוד קשה יותר במהלך השיעורים, כאשר הן רואות תוצרים מקצועיים על הבמה. לא פחות חשוב, הגיבוש החברתי בקבוצה והיכרות עם תלמידות מבתי ספר למחול מרחבי הארץ. לעיתים נוצרות חברויות וקשרים שנשמרים לאורך שנים”.

אוסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע, מסרה כי: “בית הספר מוביל את המחול בעיר למחוזות מקצועיים ברמה הארצית ומביא גאווה וכבוד לרשת חוויות מבחינת ההישגים המקצועיים והחינוכיים. חלק משמעותי בעשייה המקצועית הוא טיפוח למצוינות אישית, הרחבת הידע, סדנאות והעשרה. אני מודה לצוות המקצועי והמסור, לתלמידות ולהורים על האמון ושיתוף הפעולה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן