news08.net/ads.txt

חבורת ילדים קיללה מורה ברמלה – ולפי ביה”ח היא לקתה בהתקף לב

האלימות המילולית קיימת וערה במוסדות החינוך ולראייה הסיפור הבא. אתמול הגיעה למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) לובה טקצ’וק, בת ה- 68, מורה מרמלה לאחר שהרגישה לא טוב והראתה סימנים של התקף לב. עם ההגעה למיון, נלקחה לובה ישר למחלקת צנתורים, בניהולו של פרופ’ סער מנחה, שם התברר כי למרות התסמינים של התקף לב – העורקים של לובה פתוחים ואין חסימה.

לאחר שלובה נרגעה מעט, היא החלה לספר את מה שקרה לה באותו היום: כמו בכל בוקר, ליוותה את הנכד שלה לבי”ס ברמלה, כאשר נתקלה בחברות ילדים שהחלו לקלל ולהציק לה. לאחר ששמה את הנכד בבית הספר, נכנסה לחנות כדי לקנות כמה מוצרים ושם החלה לבכות והראתה סימנים מחשידים של התקף לב. למזלה, המוכרת בחנות שמה לב כי משהו לא כשורה והזמינה מיד את כוחות הרפואה.

ד”ר ערן קלמנוביץ, מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב מספר כי תסמונת הלב השבור, “הינה תסמונת שזהה לתסמינים של פגיעה לבבית לכל דבר, אי ספיקת לב ואף יכולה להוביל למוות ובעיקר שכיחה דווקא אצל נשים. החולים חווים כשל לבבי עקב מקרה חמור, אי נעימות או אפילו מועקה ומרגישים תסמינים שמדמים התקף לב. במקרה של לובה, היא הגיעה עם כל התסמינים של התקף לב ובמקרים כאלה אנחנו פועלים במהירות האפשרית לביצוע צנתור. במחלקת הצנתורים שמו לב כי העורקים פתוחים ובהתאם לכך הבנו כי לובה חוותה את תסמונת הלב השבור. כרגע לובה נמצאת במעקב של טיפול נמרץ לב, כדי להיות בטוחים שהכל מאחורינו ושניתן לשחרר את לובה הביתה בבטחה ובשלווה”.

מורה מבית הספר כתבה למערכת כך: “הצוות החינוכי של בית הספר ברר את העניין לעומק איננו מעגלים פינות, או מטייחים, להפך 4 אנשי צוות ביניהם מנהלת בית הספר, היועצת והמחנכות חקרו ,בררו, דווחו להורים. להאשים ילדים בגיל 8-11 שבגללם קבלה התקף.לב. יש לך הוכחות לכך? אתה יודע אן היו לה בעיות לב לפני? מורה כל כך הרבה שנים במערכת פתאום מקבלת התקף לב. אני לא מנסה להקטין את האירוע, קרה אירוע חמור והוא מטופל במחא החורמה, אבל מפה ועד להאשים ילדים צעירים בגרימת התקף לב הדרך ארוכה. האם שמעת גם את התלמידים האם אתה ער לסיפור שלהם? מצטערת, אבל פעלתם בחוסר מקצועיות מינימלי. מציעה לכם לפחות למחוק את שם בית הספר אם לא את כל הכתבה. לברר לעומק מכל הכיוונים ואז לצאת בהצהרות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן