news08.net/ads.txt

תלמידי אורט נעמי שמר במסע לבגרות

חדשות 08 גן יבנה

תלמידי אורט ע”ש נעמי שמר מכיתה י”א 2 התחילו השנה בתוכנית ייחודית בשם מסע לבגרות. במסגרת התכנית הפדגוגית השנתית, תלמידי הכיתה יצאו למספר מסעות ששניים מהם יארכו 4 ימים. במסעות אילו התלמידים לומדים בשטח ומבצעים את המטלות הנדרשות לבגרות במקצועות אזרחות ותנ״ך תוך כדי התמודדות עם תנאי השטח.

מטרת התכנית הינה חיזוק והעמקת הידע של תכנית הלימודים באמצעות למידה מבוססת מקום, למידה חווייתית ועבודה בצוות. ייחודיות נוספת של התוכנית היא כי במהלך המסע התלמידים היו ללא טלפונים התניידו בהליכה רגלית מלאה (ללא הסעות), לינת שטח ובישול עצמי דבר שהביא גם להיכרות מעמיקה עם הצוות החינוכי באמצעות האתגרים שזומנו במהלך המסע. בנוסף ללמידה המקצועית והיומיומית התלמידים רכשו כלים ומיומנויות שונים כגון : בניית חוסן והכנה ללחצים ולאתגרים השונים העומדים בפניהם בגיל ההתבגרות ולאחריו. מדברי תלמידה שיצאה למסע: “הרגשתי שזכיתי בחוויה חד פעמית, כי חוויות כאלה לא קורות בדרך כלל בבתי הספר. המסע הזה של ארבעה ימים בלי טלפונים ובלי החברים והמשפחה שאנחנו רגילים אליהם זה באמת מגבש ונותן הרגשה אחרת עם כל הקושי שהיה להתמודד עם דברים שאנחנו לא רגילים בדרך כלל. זה אפשר לי להסתכל של זווית ראיה אחרת, שצריך להעריך את מה שיש וששום דבר לא מובן מאליו”. 

צילום: מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן