האקתון מקורי בגן יבנה

תלמידי אורט על שם יצחק רבין השתתפו בהאקתון

גן יבנה: תלמידי אורט על שם יצחק רבין השתתפו בהאקתון – אירוע יזמות מרתוני ועוצמתי, העושה שימוש בחוכמת ההמונים.

המשתתפים בהאקתון מתחלקים לקבוצות חשיבה, יוצרים ומפתחים יחדיו רעיונותו המצאות פורצי דרך, במטרה לנסות לענות על אתגר שהוגדר מראש על ידי מארגני ההאקתון.

האתגר שנבחר השנה לבית הספר היה RESTART לחזון בית הספר.

להאקתון הוזמנו ראש המועצה דרור אהרון, מפקח בית הספר מטעם רשת אורט, מאהר נאסראלדין, מפקחת בית הספר מטעם משרד החינוך, אביבית קליין, מנהלת אגף החינוך, עינת פילפסון, סגנית ראש המועצה, ירדנה אוקמן, יו”ר ועד הורים, מאיר חזן, מכובדים ביישוב, חברי הנהלה, נציגי אורטוב, תלמידים, הורים, מורים ועוד – הכול נטלו חלק באירוע המרתק, והעלו רעיונות נפלאים כיצד ניתן להתניע מחדש את חזון בית הספר ולהתאים לו את ערכי המאה עשרים ואחת.

הפאנל התכנס באודיטוריום בית הספר, הודרך כיצד להחל בפעילות התלת שלבית: בשלב א’ דובר על סיפורי הצלחה אישיים, בשלב ב’ דובר על רקימת חלום משותף, הנוגע באחד הפרמטרים שקבלו ובשלב ג’ הועלו דרכי פעולה והצבת יעדים לתוכנית.

האודיטוריום המה אדם והקבוצות דנו בסוגיות שקבלו ,הדיונים היו פוריים והתוצרים העידו על מחשבה ומקוריות רבה. הקבוצות דנו בשלל סוגיות  הנגזרות מאקלים בית הספר, סוגיות  שנגעו למרקם החיים המשותף בתוך בית הספר ומחוצה לו, העמקת הקשר עם הקהילה, מנהיגות תלמידים, חיזוק הקשר עם הבוגרים ,העצמה וחוסן מורי ועוד.

בגמר הפעילות הציגו הצוותים את החלום שרקמו שיהווה מצע להמשך תכנית העבודה הבית ספרית בנושא חידוש החזון . היה זה ערב מרתק, מרגש רב עניין שבו הביעו התלמידים את הרעיונות היצירתיים שלהם ,כדי לשבח את האקלים הבית ספרי והקהילתי.

מנהלת בית הספר הגב’ דלית כהן: “נפגשנו כדי לחשוב יחד, לדון ולחלום על חידוש חזון בית הספר שלנו. חזון  ארגוני הינה תמונה עתידית של הארגון במיטבו. החזון הינו משפט או פסקה שמסבירים לארגון ללקוחותיו ולבעלי ענין בו את הסיבה לקיומו ומה מניע את פעולותיו.

זוהי אמירה ברורה ועוצמתית אודות מה שיכול וצריך להיות עתיד. אנו מתאימים את חזון בית הספר לתקופה זו, דנו במספר נושאים מהם ייגזר התוכן, קשר משמעותי בין הורים מורים ותלמידים, קשר עם בוגרי בית הספר, משמעותו של בית הספר כחלק אינטגראלי בקהילה, חוסן מורים, ומשאב תלמידים כמנהיגים.

תודה לראש המועצה מר דרור אהרון שכיבד אותנו בנוכחותו, לירדנה אוקמן סגנית ראש המועצה ולגב’ עינת פילפסון מנהלת  תיק החינוך על תמיכתכם בבית הספר. תודה לרשת אורט, למאהר מנהל האזור שלנו, למפקחת בית הספר הגב אביבה קליין, על התמיכה והעזרה, למנחות אורטוב על החשיבה המשותפת. תודה לכם הורים יקרים, למורים ובעיקר לכם תלמידים על הפתיחות והשיתוף. הצלחתכם הצלחתנו”.

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן