news08.net/ads.txt

תלמידי אורט על שם רבין קיימו טקס ליום הזיכרון לחללי צהל ונפגעי פעולות האיבה

במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה התקיימו שני טקסי זיכרון באורט ע”ש יצחק רבין, הראשון לחטיבת הביניים והשני לחטיבה העליונה. בטקס הראשון נכחו ראש המועצה, חברי המועצה, מפקח בית הספר מטעם רשת אורט, מאהר נאסראדין, תלמידים, מורים ובוגרים רבים במדים שריגשו את כולם.

בטקס רב רושם ציינו תלמידי שכבות ט’ ו-י”א את יום הזיכרון, הטקס נכתב בשיתוף הצוות והתלמידים. המוטו של הטקס היו דברים שכתבו בני משפחות החללים שירים ומכתבים שכתבו הנופלים לבני משפחותיהם.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט, הקדישה בנאומה את המחויבות של בית הספר לבוגריו שנפלו במערכות ישראל. על הבמה עלו תלמידים שספדו לנופלים מבית הספר. ברק רפאל דגורקר ז”ל בנם הבכור של משה ואורה שנפל במלחמת צוק איתן בן 27 בנפלו, נתנאל ממן ז”ל בנם של שלמה ורבקה ממן בן 21 בנפלו, אלפי רועי ישראל ז”ל שנפל בשנת 2013 בן 19 בנפלו, עמרי שושן ז”ל שנפל בפעילות מבצעית ב-2010 בן 20 בנפלו, המורים והתלמידים הדליקו נרות נשמה והניחו דגלים בגלעד שהוקם בחצר בית הספר. תלמידים רבים מחו דמעת והתרגשו מאוד במהלך הטקס.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “ביום הזיכרון אומה שלמה עוצרת את נשימתה כדי לכבד את זכר טובי בניה. זהו יום התאחדות, יום של שותפות ובתוך האבל הלאומי, יש לנו אבל אישי ופרטי על בוגרי בית הספר, שנפלו והותירו  אחריהם חלל. לזכרם הקמנו גלעד, לזכרם הדגל מורכן, לזכרם נזיל דמעה ולמענם נרים ראש ונמשיך. זוהי המורשת זוהי הצוואה שהנחילו לנו הבנים והבנות שהקריבו את הקורבן היקר ביותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן