תלמידי אורט ע”ש יצחק רבין בגן יבנה זכו בהצטיינות בתחרות הדיבייט המקוונת

 

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין מגן יבנה שמים דגש על תחום ה”דיבייט” שזוכה בבית הספר למקום של כבוד. בית הספר מקדם דיאלוג ושיח בונה וערכי בין תלמידיו וקבוצת הדיבייט מהווה דוגמא ומופת להתנהלות מיטבית בשפה האנגלית. בתחרות דיבייט מקוונת בין ארבעה בתי ספר, זכתה קבוצת ה”דיבייט” מבית הספר אורט ע”ש רבין. 

בקבוצה  שישה  תלמידים משכבת כיתות ט’, ביניהם ליאב אסרף, איתי עמר, אלון לסטר, ליאם בנימין ועוז גרין. התלמידים השתתפו בשלושה מקצים, מתוכם ניצחו  בסבב האחרון, והשלישי. מי שנבחר כדובר הטוב ביותר של בית הספר אורט יצחק רבין הוא תלמיד כיתת מופת ט’4, ליאב אסרף שקיבל תעודה על הצטיינות בנאומיו.

מלוות הקבוצה, אילנה ויניצקי ציינה כי: למרות שהשנה הייתה לא פשוטה לפרויקט דיבייט- בצל המגפה,התמודדנו  עם חוסר ודאות,וקשיים ,אך  הקבוצה לא רצתה לוותר והעבודה הממושכת הניבה תוצאות מכובדות ביותר”.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “תודה רבה לגב’ אילנה ויניצקי מובילת קבוצת הדיבייט להשגים נאים ומרתקים. יישר כוח לליאב אסרף על זכייתו בתואר המכובד של דובר בית הספר באנגלית. קבוצת הדיבייט היא חלק מקבוצות המנהיגות שלנו הפעילות בתחום המעורבות החברתית, עם הפנים לקהילה אנו גאים בפועלכם לקידום הדיאלוגוס והטמעתו גם בשפה האנגלית”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן