תלמידי אורט ע”ש נעמי שמר קיימו שבוע של מעשים טובים למען הקהילה

לאורך כל השבוע האחרון ציינו באורט ע”ש נעמי שמר את יום המעשים הטובים בשכבות השונות.

נוער נפלא יש בגן יבנה.

תלמידי שכבה ח’ ניקו את הכיתות ואת המרחב השכבתי כהכרת תודה למנקה של בית הספר ולסיום העניקו לה מארז מפנק וטעים שהכינו. אחרי הצהריים, חילקו התלמידים שי ליולדות טריות ביישוב, האימהות הופתעו ושמחו מהביקור של התלמידים.

שכבה ט’ יצאה למועדון גיל הזהב עם ארוחת בוקר מפנקת לקשישים. בנוסף, חילקו מארזים וברכה לכל קשיש והמשיכו לקניון פרנדלי לסייע לקשישים בקניות בסופר. בסיום היום, התלמידים פיזרו סוכריות וברכות על שמשות הרכבים החונים בחניון.

תלמידי כיתות י’ וקבוצת המנהיגות של הממ”צים התנדבו יחד עם רכזת מעורבות חברתית במועדון “אקים” בישוב, מועדון למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים. במהלך היום התלמידים טיפחו ושיפצו את הגינה של המועדון יחד עם מדריכת הגינון ולבסוף אכלו יחד איתם ארוחת ערב.

בסוף השבוע, תלמידי כיתות יא’ ביקרו לקראת השבת את ניצולי השואה המתגוררים בישוב, במסגרת פרויקט “גיבורים של שבת” והעניקו להם משלוחים מפנקים.

כל הכבוד לכל התלמידים שלקחו חלק והשתתפו בפרויקטים השונים, וכמובן לצוות המחנכים על ההובלה. היה מעצים, מרגש ומלא בנתינה ובעשייה. האירועים המשמעותיים ממשיכים גם בתיכון, כאשר תלמידי שכבת י״ב יצאו למסע ״משואה לתקומה״. התלמידים למדו על הקהילות היהודיות לפני השואה וביקרו באנדרטאות של הקהילות בבית העלמין חולון. לאחר מכן, המשיכו לבית העדות “לוחמי הגטאות”, שם הם למדו על הזוועות שעברו היהודים בשואה וכיצד מרדו בגטאות.

בנוסף, התלמידים למדו על התקומה של העם היהודי וביקרו במחנה עתלית. הם נחשפו לסיפורים המתארים את החוויות של היהודים שעלו לארץ ונקראו “מעפילים”. את המסע המשמעותי סיימו התלמידים בהר הרצל. הם למדו על חנה סנש ועל המקום. הערך המשמעותי שליווה את המסע הוא עירנות לסביבה ולא לעמוד מהצד.

בחטיבת הביניים, תלמידי שכבה ז’, יחד עם הצוות החינוכי, יצאו לטיול שנתי בן יומיים באזור הצפון. התלמידים נהנו מהנופים המרהיבים של הגלבוע והכרמל ולמדו על המקומות בהם ביקרו דרך סיפורים מרתקים. בלילה הם לנו באכסניית אנ”א, הנמצאת בחיפה וקמו למחרת ליום מלא מסלולים ואתרים, דרכם הכירו את הארץ. לכל כיתה התלווה מש”צ שהעביר במהלך היום הדרכה ופעילויות לכיתה אליה הצטוות. התלמידים משתפים שהטיול תרם לגיבוש השכבתי והיווה עבורם חוויה מהנה ומלמדת שלא ישכחו.

 

צילום: דוברות המועצה המקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן