news08.net/ads.txt

תלמידי אורט רבין מחוללים שינוי ושמים דגש על ערך המנהיגות בתכניות הלימודים

כחלק מתוכנית המנהיגות וההעצמה האישית עסקו תלמידי שכבות י’ ו-י”א בבית הספר אורט על שם יצחק רבין, בלימוד תכנים מהמגילה וממקורות אחרים שעוסקים בשינוי. התלמידים למדו מהו שינוי וכיצד יכול כל אדם לגלות מנהיגות אישית  ולקחת חלק בשינוי אישי, מקצועי, לימודי חברתי וכיוצא באלה.

לסיום בחרו התלמידים כל אחד בכיתתו תלמיד שעשה שינוי במהלך המחצית הזו שינוי לימודי, התנהגותי חברתי או אחר. בטקסים שהתקיימו השבוע בשכבות י’ ו-י”א קיבלו התלמידים תעודות הוקרה מחבריהם וממוריהם. לדבריהם, “אם לאדם יש חלום, אז הוא בהחלט יכול להגשים אותו. אין תירוצים. זה תלוי רק בך ולא באף אחד אחר. אם נתמקד תמיד בחיובי ולא בשלילי,  נאיר את החזקות שלנו, וניתן להן להנחות אותנו ,אם נלמד משגיאות העבר  נלמד כי למידה מאפשרת לנו צמיחה, התפתחות וגדילה לעבר מה שאנחנו מבקשים לעצמנו”.

תלמידי שכבת כיתות י’ שמעו את הרצאתו של מיכאל בן שטרית שחולל שינוי בחייו וסיפר איך הפך מנער שגדל במשפחה מרובת ילדים ומעוטת יכולת למנהל בית ספר ולמנהל מחלקת החינוך בקרית מלאכי. תלמידי שכבת כיתות י”א שמעו את הרצאתה של מיכל האריס שנפצעה בפיגוע בירושלים בקו 18 לפני 22 שנה . מיכל הוכיחה יכולת שיקום מדהימה וסיפורה נגע בלב כולם. בטקס נשאו דברים מנהלת חטיבה עליונה הגברת בל חסידים ורכזי השכבה דורון מיכאל רכז שכבה י’ ורכזת שכבה י”א אתי בוסקילה, ממלאת מקומו של הרכז ליאור גדסי.

מנהלת בית הספר מרי שפונט: “אנו מאמינים ביכולת של כל תלמיד לחולל שינוי בחייו, שואפים להפוך כל תלמיד למנהיג, לתת לתלמידנו כלים שיאפשרו להם להנהיג את עצמם ואת זולתם. להיות מסוגל להנהיג משמעו לכוון את חשיבתך ומעשיך מתוך בחירות עצמאיות מתוך מנהיגות עצמית ולקיחת אחריות. השבוע הקדשנו מקום בטקס, לציין תלמידים שהצליחו לעשות זאת הציבו מטרות והפעילו חשיבה ואחריות. תלמידים שחוללו שינוי בחייהם. אני מעריכה את השינוי שעשו ומאחלת הצלחה לכל אחד מהם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן