תלמידי ביה”ס בראשית זכו במקום השני בתחרות תכנות ארצית!; זהר בלום: “תלמידי רחובות מצליחים להגיע להישגים מרשימים בכל תחום”

תלמידי כיתה ג’ בבית הספר החדש פיתחו יישומון ייחודי וזכו במקום השני בקטגוריית הסיפור בתחרות מאסטר קוד פלוס של המרכז לטכנולוגיה חינוכית.

הראל נשר, נועם זמין, יאיר אושרי ואורי מזוז, תלמידי כיתה ג’ בבית הספר בראשית הגיעו למקום השני בתחרות מאסטר קוד פלוס של המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח). התלמידים, בהובלת מנהל בית הספר (שאף לימד אותם), אופיר ביכלר, פיתחו יישומון מקסים שייצג את בית הספר בתחרות והיה מועמד בקטגוריית הסיפור, שכן הוא הציג סיפור מרתק וייחודי.

תחרות מאסטר קוד פלוס היא אירוע השיא בתוכנית החדשנית קוד פלוס של מטח, בה למדו השנה יותר ממאה בתי ספר. במהלך השנה התלמידים לומדים לכתוב קוד בסקראץ’ ומפתחים את היצירתיות, הדמיון והחשיבה החישובית. היום התקיים אירוע הגמר הארצי וביה״ס בראשית ברחובות זכה במקום השני בקטגוריה.

מ”מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: “תלמידי רחובות מצליחים להגיע להישגים מרשימים בכל תחום. בתחרות הזו השתתפו ארבעה תלמידים צעירים שפיתחו את היישומון שהגיע למקום השני בתחרות. אנחנו גאים בהם ובטוחים כי ימשיכו להגיע להישגים גם בעתיד. אני מברך אותם ואת מנהל בית הספר, אופיר ביכלר על הזכייה״

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: “התלמידים הציגו יישומון יצירתי ומיוחד והצליחו להעפיל לגמר ולקטוף את המקום השני בתחרות הארצית. במסגרת התחרות, התלמידים זוכים להיחשף למושגי יסוד במדעי המחשב, חידוד החשיבה החישובית ויכולת בניית פרויקטים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן