news08.net/ads.txt

תלמידי בית הספר התיכון ע”ש “רבין” באילת עוטפים באהבה את שורדי השואה

בית ספר התיכון ע”ש “רבין” המחנך לערכים מוביל זו השנה השלישית את מיזם “גשר חי” המחבר בין דור העבר לבין דור העתיד. במסגרת המיזם, שזיכה את בית הספר בפרס מטעם משרד החינוך, עוטף בית הספר באהבה את שורדי השואה והתלמידים שומרים עימם על קשר קבוע פעם בשבוע. בחג השבועות האחרון הפך בית הספר לגן אירועים והאורחים היו עשרות שורדי שואה, שנהנו ממטעמים שהכינו ביחד עם התלמידים.

“מיזם “גשר-חי” המחבר בין דור העבר לדור העתיד חי, נושם ופועם” סיפרה בהתרגשות מנהלת בית הספר – רינת לובלינר וציינה, כי המיזם מאגד את הערכים שחרט בית הספר על דגלו, ביניהם ערכי הנתינה, החמלה והחסד, כבוד האדם ושימור המורשת. במסגרת המיזם פוקדים מורים ותלמידים קבוע את בתי השורדים, מקשיבים, שומעים, מלווים, מתעדים ובעיקר נמצאים שם עבורם. המיזם התעצם בימי הקורונה, אז כמו היום עטפו התלמידים באהבה את שורדי השואה, ליוו אותם, אפו להם עוגות מידי שבוע וצלצלו כדי לשאול לשלומם. גם ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, ביצעו התלמידים פעילות משותפת עם שורדי השואה, במסגרתה יצרו ביחד, גדר תיל עליה שזרו פרחים מנייר לבן ובמהלך הטקס מילאו ביחד במחווה מרגשת את מרכז הגדר בחמניות צהובות שהושלמו לכדי מגן דוד.

גם בחג השבועות האחרון עטפו התלמידים באהבה את שורדי השואה והזמינו אותם לארוחת חג לתפארת, שהופקה על ידי תלמידי שכבת י”א בהובלת רכזת השכבה והמחנכים. רחבת בית הספר הפכה לגן אירועים מרהיב ובכניסה קיבלו השורדים והשורדות, פרח לדש וכתר פרחים. הצוות סיפר בהתרגשות איך השורדים הובלו על ידי התלמידים למקומות הישיבה כלאחר כבוד. במסגרת המפגשים עם שורדי השואה הכינו התלמידים חוברת מתכונים לחג השבועות שאיגדה את מתכוני השורדים, נפגשו עימם בבתים והכינו ביחד את המאכלים מהם נהנו כולם בארוחת החג. בתום הערב קיבל כל שורד חוברת וסל עשיר מוצרי חלב תרומת מחלבת יוטבתה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן