news08.net/ads.txt

תלמידי דה שליט חגגו יום הולדת 94 לשורדת השואה זהבה יולנדה

מיזם ימי הולדת לשורדי השואה בהובלתה של המורה חנה גינסברג נמשך: תלמידי חטיבת הביניים בתיכון דה שליט בהנהלתה של קרן יעקב, ציינו את יום הולדתה ה-94 של שורדת השואה זהבה יולנדה.  “זהו יום ההולדת הרביעי שאנו חוגגים לזהבה במסגרת המיזם, אנו כבר מכירים אותה היטב, הקשר עמה נמשך לאורך כל השנים ללא הפסקה, כל שנה, גם במהלך השנה, מגיעים אליה תלמידים, משחקים עמה, משוחחים וצוחקים עמה” אומרים משתתפי המיזם. 

התלמידים מספרים: “בחגים אנו מגיעים אליה עם מארז גדול ומכובד מלא בכל טוב… כך אנו שומרים גם איתה על הקשר הבין דורי. בשבוע שעבר, הזמנו את שורדי השואה למפגש מסכם וכך זכינו לחגוג עימם את יום הולדתה ה – 94 של זהבה יולנדה. זהבה הגיעה עם בנה ג’ורג’ שמחה ומתרגשת, לסיפריית בית הספר, שם ערכנו את החגיגה”. “תודה שגרמתם לאמא לצאת מהבית אמר ג’ורג’, היא כל כך שמחה שאתם לא שוכחים לחגוג איתה כל שנה את יום הולדתה”. בספריה, הקיפו  אותה התלמידים ושורדי השואה בחום ובאהבה, שרו לה שירי יום הולדת ורקדו. ההתרגשות היתה רבה. בנוסף, הגישו לה התלמידים, שי מארז מכובד הכולל מאפים ודברי מתיקה כמו שהיא אוהבת. תלמידה, קראה בפניה ברכה מרגשת וזהבה, הביעה את הערכתה לעשייה המבורכת של התלמידים. במהלך יום ההולדת, שיתפה זהבה מעט את התלמידים כיצד ניצלה ממנגלה וכיצד שרדה את המכות שקיבלה מהקפואית. זאת, בזכות אהבתה לזולת. ובנה ג’ורג’, הוסיף והסביר את דבריה. התלמידים עברו חוויה מבורכת, משמעותית ומרגשת.

קרן יעקב מנהלת דה שליט: “זכינו לשמח אותה ולשמוח יחד אתה. הייתה אווירה נעימה, עם השירים, המוסיקה, הברכות והכיבוד. יש לנו תלמידים מקסימים, מלאי דרך ארץ, תלמידים איכותיים עם ערכים רבים. זהבה הודתה לנו מאוד, הביעה לא אחת את שמחתה לראות את התלמידים ולהיות מוקפת באהבה”. בנה ג’ורג’: “נתתם לה טעם לחיים… הארכתם לה את החיים…”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן