news08.net/ads.txt

תלמידי דרכא רמון מגדרה זכו בתחרות הבינלאומית לכתבי סביבה צעירים שהתקיימה בדנמרק

שמונה עשר תלמידים מתיכון דרכא רמון, התבשרו על זכייתם בתחרות הבינלאומית לכתבי סביבה צעירים. התחרות עצמה, התקיימה בדנמרק, ובה השתתפו נציגים מלמעלה מ-40 מדינות. נציגי התיכון, זכו בארבע קטגוריות שונות ובמקום השני בעולם בכל אחת מן הקטגוריות.

בטקס שנערך בפארק אריאל שרון, הוענקו 4 פרסים על זכייה בתחרות הבינלאומית, לתלמידי מגמת מדעי הסביבה, אותה מוביל המורה מאיר מלכה. הטקס נערך בהשתתפות מנכ”ל עמותת אקואושיין, אריק רוזנבלום, המנהלת את המיזם הבינלאומי וראש מחלקת חופית תמר טננבאום ונציגת משרד החינוך מטעמה של חני פלג המנהלת את תחום הקיימות במשרד החינוך.

הזוכים והקטגוריות:

במקום שני בקטגוריה של שיתוף פעולה בינלאומי (yre) – אהרוני רעות ואדווה סלוטקין. כתבה בנושא השלכות סביבתיות ובריאותיות של צריכת בשר אדום.

במקום השני בקטגורית כתבות (LLC) זכו עמית שני, עמית צאן, יערה גוס, חמו אלונה ועידו ווילדרוף. כתבה בנושא פסולת אורגנית: “החום זה הירוק החדש”.

במקום השני בתחרות סרטוני וידיאו (LLC): עופרי שלמה, שחף אטיה, נזר יערה ופלג משה. הסרטון  עוסק במחזור וטיפול בפסולת אלקטרונית: “מה אתה עושים עם הפסולת האלקטרונית שלכם?”

במקום השני בתחרות סרטוני וידיאו (YRE) זכו יונתן קיים, יובל דניאל, יובל נונה ופלג משה. בסרטון העוסק בתרבות צריכה נבונה – אדם נבון = צרכן נבון.

מנהלת בית הספר חנה כהן בירכה על ההישגים המרשימים ועל הייצוג ההולם של מדינת ישראל על ידי תלמידי תיכון רמון גדרה. ראש המועצה יואל גמליאל: “גאווה גדולה לראות שתלמידי גדרה מייצגים את ישראל ומובילים גם ברמה הבינלאומית. יישר כח לתלמידות ולתלמידים, לצוות בית הספר ולמנהלת, חנה כהן, על ההשקעה הרבה בטיפוח יוזמה ויצירתיות בקרב ילדינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן