תלמידי ה’-ו’ חזרו לשגרת לימודים באשדוד

תלמידי כיתות ה’-ו’ בעיר אשדוד שבו היום ללימודים והצטרפו לתלמידי התיכון וחטיבות הביניים וחינוך המיוחד

היום חודשו הלימודים עבור כיתות ה’-ו’ ומנתוני מינהל החינוך עולה כי 70% מהתלמידים התייצבו בכיתות. במינהל מעריכים כי מספר התלמידים ילך ויגדל, כפי שקרה עם תלמידי התיכוניים.

תלמידי כיתות ה’-ו’ שבו היום ללמוד ונהנו לפגוש שוב את חבריהם לכיתה ואת הצוותים החינוכיים בבתי הספר. התלמידים נהנו מהמפגש החברתי, מהלימודים בכיתות ומהיוזמות שיישמו, כדי להבליט את ההזדהות שלהם עם החיילים בחזית ואת החוסן בעורף האזרחי.

תחילת היום היתה בתרגול התלמידים להגעה למרחב המוגן ולהיכרות עם הנחיות המיגון במקרה של התרעה. בהמשך למדו התלמידים בכיתות עם חבריהם, השתעשעו בפעילות הפגתית והצטלמו עם הצוותי החינוכי ועם חבריהם. בין הלימודים לפעילות החברתית, עלו גם יוזמות להבלטת הסמלים הלאומיים (דגל ישראל וסמל המדינה), צמידים אישיים עם הכיתוב “חזקים יחד – עם ישראל חי”, חלוקת סופגניות וממתקים, והתכנסות לתמונה משותפת עם חיילות פיקוד העורף.

במינהל החינוך מברכים על ההיענות היפה ועל התייצבות של 70% מהתלמידים בבית הספר. על אף שבשלב זה אין חובת התייצבות וההחלטה נותרה בידי ההורים, הצפי הוא שבהמשך הימים המעגל יתרחב ונראה יותר ילדים בכיתות.

עד כה, שבו באשדוד ללמוד כל תלמידי התיכון, חטיבת הביניים וחטיבה עליונה, כל החינוך המיוחד ותלמידי כיתות ה’-ו’. לבד מהלימוד הפרונטלי של התלמידים אשר התייצבו בכיתות, מערכת החינוך ממשיכה בקיום למידה מרחוק באמצעות זום.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן