news08.net/ads.txt

המרד של ועדת החינוך: תלמידי ה’-י’ ילמדו בבית הספר בסגר

ועדת החינוך של הכנסת החליטה בצהריים (ראשון) כי גם תלמידי כיתות ה’-י’ ביישובים הירוקים והצהובים ילמדו בבית הספר במהלך הסגר, בניגוד להחלטת הממשלה שקבעה כי שכבות אלה יחזרו ללמוד מרחוק.

יו”ר ועדת החינוך, ח”כ רם שפע, סיפר בפתח הישיבה כי הוא קיבל איומים ושיחות הפחדה לפני הישיבה על רקע כוונתו להביא לפתיחת הכיתות והדגיש שהילדים שיושבים בבית מול הזום כל היום משלמים מחיר כבד מדי. “ועדת החינוך הציגה בחודשים האחרונים קו מאוד ברור על פיו אם נגיע לסגר שלישי מערכת החינוך צריכה להישאר פתוחה. אין שום סיבה שילדי ה’ עד י’ יישארו בבית לתקופה של חודש לפחות. השורה התחתונה של הישיבה הבוקר ברורה – אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים לקבל מענה חינוכי לה’ עד י'”.

מזכ”לית הסתדרות המורים, יפה בן-דויד דרשה במהלך ריאיון שקיימה במהדורה המרכזית, להעניק עדיפות לעובדי ההוראה בחיסון נגד קורונה. היא הסבירה כי קיימת סכנה לחייהם ואיימה כי אם הם לא יחוסנו היא תכריז על סכסוך עבודה.

יו”ר הנהגת ההורים הארצית מירום שיף קרא בפתח ועדת החינוך: “פונה אליכם בשם מיליון וחצי הורים. זה הזמן לעצור את התקנות הנוראיות האלה ולהחזיר את התלמידים ללמידה כפי שהייתה עד עכשיו”. תחילה, הציגו נציגי הנהגת ההורים הארצית בפני חברי ועדת החינוך את נתוני התחלואה הנמוכים, לטענתם, במערכת החינוך, העומדים על 4% בלבד מתוך סך הנדבקים במדינה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן