news08.net/ads.txt

תלמידי ישיבה ברמלה התלוננו: הותקפנו על ידי ערבים

שלושה תלמידים מישיבה “תפארת שלמה” התלוננו במשטרה כי הותקפו בלילה (בין חמישי לשישי) על-ידי מספר צעירים ערבים במרכז העיר. על-פי התלונה, התקיפה בוצעה בין היתר בגז פלפל ומקלות. הם פונו לקבלת טיפול רפואי שבסיומו שוחררו.

 

בלשי משטרה עצרו חשוד אחד סמוך לאירוע וחשוד נוסף נעצר שעות ספורות לאחר מכן. בהמשך נעצרו עוד שני חשודים. הארבעה יובאו להארכת מעצר היום בבית משפט השלום בפתח תקווה. יש לציין כי זו התקיפה השנייה במהלך השבוע של תלמידים מאותה ישיבה. התקרית אמש התרחשה במרכז העיר, כשלדברי המתלוננים הם הלכו לכיוון מרכול שנמצא מול תחנת המשטרה. אביהם של אחד מהם אמר כי בשלב מסוים ניגשו אליהם שני צעירים ערבים שהתגרו בהם ללא סיבה ואף תקפו אותם.

שני התלמידים ברחו לתוך המרכול, אולם גם שם, לדבריהם, המשיכו החשודים לתקוף אותם – עד שעובדי הסופר נחלצו לעזרתם. תלמידי הישיבה ביקשו מחבריהם הלומדים בסמוך להגיע על מנת ללוות אותם.
זה לא נגמר כאן: כשיצאו החשודים מהמרכול הם הזעיקו את חבריהם, ריססו גז פלפל לעבר תלמידי הישיבה ואף הכו כמה מהם עם מקלות, כך לטענת המתלוננים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן