news08.net/ads.txt

תלמידי ישיבת הדרום ביוזמה מחממת את הלב לחג הסיגד

חדשות 08 רחובות | יוזמה מיוחדת: תלמידי כיתה ז בישיבת הדרום יצרו הצגה על חג הסיגד והציגו אותה בפני ילדי הגנים

יוזמה מיוחדת ומחממת את הלב: תלמידי כיתה ז בישיבת הדרום יצרו הצגה בנושא חג הסיגד.

התלמידים, בני כתה ז’2 בישיבת הדרום לקחו את המסורת בת ה2600 שנה של הקהילה האתיופית צעד אחד קדימה בצורה מרגשת, יצרו הצגה מקורית שבה השתתפו, והציגו אותה לילדי גני החובה הסמוכים לישיבה, גן הדס וגן לולב. בימים הקרובים יציגו התלמידים-שחקנים הצעירים את ההצגה המקסימה לגנים נוספים ולתלמידי כיתות א.

כידוע, בשבוע האחרון צוין חג הסיגד בכל רחבי הארץ, המסמל את כמיהתה רבת השנים של קהילת יהדות יוצאי אתיופיה לירושלים וישראל. כתה ז’2 – כיתת המנהיגות, לומדת במהלך השנה קורס לימודי משחק מקצועי של תאטרון אספקלריא עם השחקן אושרי מימון ואחד מרגעי השיא היה ההצגה שהוצגה לכבוד חג הסיגד בהובלת מחנך הכיתה הרב אלעד לסרי. ההצגה תיארה את הרצון הגדול של יהודי ביתא ישראל לעלות לארץ ואת הקשיים שחוו במהלך העלייה. לאחר ההצגה נעמדו תלמידי כתה ז’ וילדי הגנים לשירת ההמנון “התקווה” ותפילת ״אני מאמין״. לאחר מכן קיבלו הילדים דף צביעה והפתעה נחמדה מהתלמידים הבוגרים. בהחלט מרגש.

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן