news08.net/ads.txt

תלמידי כיתה י’1 מאורט רבין בגן יבנה יצאו למפגש מרתק עם שחקני קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים

 

תלמידי כיתה י’1 מבית הספר אורט על שם יצחק רבין לוקחים חלק במסגרת פרויקט “פרי גנך”, תוכנית שמתקיימת במסגרת אורטוב המנציחה חיילים שנפלו במהלך שירותם. הכיתה, במסגרת הפרויקט, בחרה הכיתה לזכור את בוגר בית הספר רס”ן אופר אהרון ז”ל, שהיה אוהד של קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים. מחנכת הכיתה, הגב’ עדנה תשובה, יצרה קשר עם הנהלת הקבוצה במטרה להנציח את אופק ז”ל וביקשה מפגש של תלמידי הכיתה עם שחקני הקבוצה. בהנהלת בית”ר נענו מיד לבקשה. 

כזכור, בעבר הקבוצה הביעה צער גדול כאשר נודע על מותם בטרם עת של רס”ן אופק אהרון ז”ל ורס”ן איתמר אלחרר. התלמידים הנרגשים הוזמנו למפגש עם דובר הקבוצה  אסף נחום. הדובר, סיפר לתלמידים על מורשת הקבוצה. גם שוער הקבוצה איתמר ניצן, שוחח עם התלמידים על מוטיבציה, כמה היה חשוב לו לפגוש את משפחתו של אופק ז”ל והתלמידים, אף זכו להתאמן עם השחקנים.

אביו של אופק, ארוסתו וגיסו נכחו במפגש, במהלכו הוענק למשפחה שלט שהוכן לזכרו וספר הנצחה שבית הספר הוציא לזכרם של הנופלים. המפגש היה מרגש מאד, והתלמידים ציינו שמעבר לחוויה המיוחדת של לשחק עם שחקני הקבוצה, זה היה יום חשוב לזכרו של רס”ן אופק אהרון ז”ל. אביו של אופק אהרון ז”ל כתב לתלמידים “רגשתם אותי אוהב אתכם תודה על הכל”. התלמיד חננאל בזה כתב “זהו יום יפה וחשוב לכיתה ולמשפחה”. אוראל ממו כתב: “עם רצון ניתן להשיג הכל” היתה זו חוויה  נהדרת מרגשת וערכית כאחד הוסיפה המחנכת .

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “”פרי גנך” היא תכנית ייחודית של אורט, המאפשרת הנצחת תמונות וסיפורים של חיילי צה”ל שנפלו במלחמות ישראל. מחנכת י’1 עדנה תשובה ותלמידי הכיתה, גילו רצון לקחת חלק במיזם, והקשר עם בית”ר ירושלים, התבקש כחלק מהמיזמים להנצחת זכרו של אופק. גאה מאוד בפעילות הכיתה והמחנכת שמובילה את תלמידיה להישגים ערכיים של אזרחות טובה ואהבת המולדת. ”

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן