news08.net/ads.txt

תלמידי כיתה י’2 מאורט רבין בגן יבנה השתתפו במיזם “אלופים בשביל הנופלים”

 

בשבוע שעבר, יצאה כיתה י’2 בליווי המחנכות עדנה תשובה ונווית גמליאל, לסיור בנבי סמואל, במסגרת התכנית “אלופים בשביל הנופלים” עם האלוף במילואים רוני נומה. הסיור נערך בסימן “אנו פה חומת מגן” לציון 20 שנה למבצע חומת מגן. 

אלופים בשביל הנופלים הינו מיזם לאומי אשר נוסד ע”י משפחות שכולות, קצינים בכירים ומרכזי סיור במטרה להפגיש את המשתתפים עם סיפורה של הארץ וסיפור גבורתם של לוחמי צה”ל שנפלו למענה. זהו מפעל הנצחה חי, שמחבר את הסיפור של כולנו בארץ הזו. הפעילות העיקרית במיזם, מתקיימת בשבוע הגבורה: בין יום השואה ליום הזיכרון, ומביאה לתנועה לאומית רחבה של משתתפים המבקשים להתחבר לימים אלו באופן משמעותי. המיזם מייצר מפגש בין מגזרים ואוכלוסיות על ידי שיח ערכי המבקש לאחד ולקרב, בייחוד בימים אלו של זיכרון ותקומה. הסיורים, מובלים על ידי נציגי משפחות שכולות, קצינים בכירים בדימוס ומורי דרך, ומתקיימים בפריסה ארצית לכלל האוכלוסייה וללא תשלום. התלמידים התרגשו מהביקור ושמעו סיפורים אישיים של משפחות שכולות ובנוסף, הרצאה, בה קיבלו מידע על הרקע הביטחוני – מדיני בארץ שקדם למלחמה.

מרי שפונט, מנהלת בית הספר: “האלוף במיל’ רוני נומה, יו”ר מיזם בשביל הנופלים, אשר התגייס להוביל את המיזם כחלק מהחשיבות והערך שהוא רואה בחיבור של סיפור הנופלים לסיפורה של הארץ למענה לחמו והקשר המשמעותי עם המשפחות השכולות: הנצחה חיה, שמחברת את הסיפור של כולנו בארץ הזו. המיזם, אשר עשרות אלפי משתתפים מבקשים להתחבר באמצעותו לימים שבין יום השואה ליום הזיכרון באופן משמעותי, מייצר מפגש וחיבור בין מגזרים ואוכלוסיות על ידי שיח ערכי שמבקש לאחד ולקרב בייחוד בימים אלה של זיכרון ותקומה. אני שמחה שתלמידנו יצאו נשכרים מן הביקור ואנו נרחיב את היריעה בשנה הבאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן